Společnost


Laura fun s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22561Dodané jiné zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2018, před 7 lety

Vitalij Chalupník

Znění stížnosti

Objednával jsem dne 15.3.2018 velkou plastovou kouli na nohu (objednávka 2018000752) - kód produkdu LF6010 za 166 Kč (s dopravou jsem platil 265 Kč). Dne 22.3. mi byl balíček doručen. E-shop mi ale poslal kouli malou (kód AH-KUDN) za 65 Kč. Kouli potřebuji na fotografování, malá koule bohužel nevypadá vůbec věrohodně, řetěz je tenký, takže pro mě naprosto nepoužitelná. Tentýž den jsem napsal prodejci email s fotografii dodaného výrobku a žádal o zaslání správné koule. Dostal jsem odpověď, že to předali kolegyni, která mě bude následující den kontaktovat. Nikdo mě ovšem nekontaktoval. Napsal jsem proto včera 26.3. druhý email a na ten mi už nikdo neodpověděl.


Produkt

Koule na nohu BIG (LF6010) za 166 Kč - http://www.laurafun.cz/koule-na-nohu-big, místo toho dodána malá koule na nohu (kód AH-KUDN) za 65 Kč - http://www.laurafun.cz/koule-na-nohu


Požadované řešení

Chtěl bych dostat zboží, které jsem si objednal, případně vrátit peníze. Chybné zboží mohu zaslat zpět na náklady prodejce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2018 14:52, před 7 lety

Pokud věc nemá vlastnosti dohodnuté v kupní smlouvě, může kupující podle § 2169 občanského zákoníku požadovat primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené; pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti. Není-li to možné, může kupující od smlouvy odstoupit. Jestliže kupující od smlouvy neodstoupí nebo neuplatní právo na dodání nové věci bez vad, může požadovat přiměřenou slevu, ta by mělo odpovídat rozsahu a povaze vady.

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci jednak řádně, tedy včetně odstranění vady, a jednak včas, tedy do 30 dní, a v této lhůtě spotřebitele o jejím vyřízení prokazatelně vyrozumět. Ke každé reklamaci je povinen vydat tzv. reklamační protokol s náležitostmi stanovenými v § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Pokud by prodávající tento protokol se všemi náležitostmi nevystavil, popřípadě by reklamaci včetně odstranění vady nevyřídil do 30 dní ode dne uplatnění a nedošlo k dohodě o jejím prodloužení, bylo by na prodávajícího možné podat podnět České obchodní inspekci z toho důvodu, že porušuje povinnosti pro něj stanovené v zákoně o ochraně spotřebitele (ustanovení § 19 odst. 1, 3 zákona o ochraně spotřebitele).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 14:56, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.