Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.3.2018 jsem objednala zboží - Bunchems - kreativní stavebnice pro děti, kde u výrobku byl uveden datum dodání 14.3.2018 (2 dny).
Do dnešního dne - tj. do 27.3.2018 zboží nebylo dodáno.
Dne 16.3.2018 bylo e-mailem urgováno - odpověď přišla ještě ten den, s tím, že zboží bude odesláno následující týden. To se opět nestalo. Dne 22.3. opět urgováno, opět přislíbeno, že bude vyřízeno do konce týdne, případně počátkem dalšího. Dnes 27.3. urgováno telefonicky (prý už tisknou štítek a zboží bude odesláno prý do konce týdne a nebo začátkem dalšího týdne- toto již slíbeno 2x). K dnešnímu dni je to již více jak 2 týdny co jsem objednala a zboží zatím nebylo ani odesláno - a to dodavatel sliboval dodání zboží do 2 dnů. Chtěla jsem kontakt na někoho oprávněného kdo objednávku vyřídí, ale tento mi poskytnut nebyl - prý mám napsat e-mail. Ty jsem však psala již dva a stále zboží nemám.
Bunchems - kreativní stavebnice pro děti Hit 2017 400 dílků
Požaduji dodat zboží obratem a případně poskytnout slevu či např. neúčtovat poštovné nebo přiložit dárek jako omluvu za nedodržení slibovaných termínů. Jednalo se o dárek k narozeninám pro dítě k oslavě narozenin, která však již proběhla.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.