Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
I přes skutečnost že nejsem klientem společnosti Vodafone, mne kontaktoval zaměstnanec callcentra, který byl velmi dobře informovaný o detailech mého stávajícího tarifu u jiné společnosti. Po první žádosti o ukončení hovoru neodbytně opakoval naučené věty pořád dokola, po páté výzvě o ukončení hovoru a třetí žádosti o kontakt na nadřízeného telefon zavěsil.
hovor z telefoního čísla +420 477 071 183 27.3.2018 v 9:04
zaměstnanecký postih za agresivní vnucování produktu o který klient nemá zájem a nedodržování postupu monitorovaného hovoru
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme písemně společnosti zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze. V případě, že by tato žádost nebyla respektována, lze se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Dobrý den, paní Laima,
mrzí mě, že hovor z naší strany neproběhl profesionálně.
Prosím napište nám přes kontaktní formulář telefonní číslo, na které Vám náš pracovník volal. Zkusíme dohledat nahrávku tohoto hovoru, abychom mohli záležitost vyřešit přímo s dotyčným zaměstnancem. Pokud si to budete přát, také zajistíme, abychom Vám už s dalšími nabídkami nevolali.
Požadavek nám můžete poslat přes zabezpečený formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/. Vzhledem k tomu, že naše služby nevyužíváte, je třeba, abyste nechala pole pro aktivní číslo a heslo prázdné, pak Vám půjde dotaz odeslat.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.