Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#22563Nevyžádané obtěžování operátora

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2018, před 7 lety

Marie Laima

Znění stížnosti

I přes skutečnost že nejsem klientem společnosti Vodafone, mne kontaktoval zaměstnanec callcentra, který byl velmi dobře informovaný o detailech mého stávajícího tarifu u jiné společnosti. Po první žádosti o ukončení hovoru neodbytně opakoval naučené věty pořád dokola, po páté výzvě o ukončení hovoru a třetí žádosti o kontakt na nadřízeného telefon zavěsil.


Produkt

hovor z telefoního čísla +420 477 071 183 27.3.2018 v 9:04


Požadované řešení

zaměstnanecký postih za agresivní vnucování produktu o který klient nemá zájem a nedodržování postupu monitorovaného hovoru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2018 08:23, před 7 lety

V tomto případě doporučujeme písemně společnosti zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze. V případě, že by tato žádost nebyla respektována, lze se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2018 13:16, před 7 lety

Dobrý den, paní Laima,

mrzí mě, že hovor z naší strany neproběhl profesionálně.

Prosím napište nám přes kontaktní formulář telefonní číslo, na které Vám náš pracovník volal. Zkusíme dohledat nahrávku tohoto hovoru, abychom mohli záležitost vyřešit přímo s dotyčným zaměstnancem. Pokud si to budete přát, také zajistíme, abychom Vám už s dalšími nabídkami nevolali.

Požadavek nám můžete poslat přes zabezpečený formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/. Vzhledem k tomu, že naše služby nevyužíváte, je třeba, abyste nechala pole pro aktivní číslo a heslo prázdné, pak Vám půjde dotaz odeslat.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 10:14, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 17:52, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.