Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dne 23.3.2018 v 09:34:39 v Penny Market Studénka jsem provedla nákup
0005005115, ve kterém nám pokladní neoprávněně naúčtovala místo jedné láhve
Staré Myslivecké dva kusy. Tato cena láhve se samozřejmě navýšila o 99.90 Kč.
Po 20 minutách jsme dle paragonu zjistili tuto chybu. Ihned jsme se vrátili
k pokladně, která nám toto provedla a reklamaci nám neuznala. Zavolala
vedoucího směny, který nám sdělil, že jsme si to měli ihned zkontrolovat.
Ptáme se vás, zda postup zaměstnanců byl správný. Domníváte se, že mám
provést KONTROLU PARAGONU přímo u pokladny, tím zastavím u pokladny ostatní
nakupující. Chodíme nakupovat 1x týdně a náš paragon je skoro 1M dlouhý.
Není snadné to v krátkém čase zkontrolovat a vzhledem k tomu, že prodavačka se bavila při markování nákupu s kolegyní došlo k chybě z její strany.Tímto
způsobem jsme vlastně přišli o 100,-Kč a nikdo během 20 MINUT nám toto již
neuznal.
Žádáme vás o vaše stanovisko k této pro nás nemilé události
Děkuji Josef Chlachula
Máme za to, že jsme byli okradeni personálem pokladny a proto nám zcela
náleží vrácení této částky 99.90 Kč.Děkuji.
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.