Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#22567Nedoručený dopis, jež nedorazil na Depo adresáta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 45 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2018, před 7 lety

Pavlína Sluková

Znění stížnosti

Dne 20.3, kolem 17.hodiny jsem ma pobočce pošty v Mladé Boleslavi podala řádně nadepsaný a ofrankovaný dopis. Pracovnice pošty ještě dolepovala korunovou známku. Nicméně do dnešního dne dopis ani nedorazil na Depo pošty Boskovice. Již v dřívějších letech se ztrácely dopisy, jež byly v krásných obálkách, s pěknými známkami a v kterých bylo evidentně více než list papíru. Domnívám se, že po zdražení poštovného už by i u obyčejně poslaného dopisu měla být lidská záruka doručení něčeho, co má citovou hodnotu a je podstatou České pošty. Foto dopisu mohu doplnit.


Produkt

Dopisní obálka dvakrát větší než klasická, s vintage potiskem starých map. Známka s retro automobilem obklopená ozdobenou částí aršíku a dvě květinové známky. Obálka lehce překročila základní hmotnost


Požadované řešení

Nalezení dopisu ať už na pobočce v Mladé Boleslavi a řádné prošetření doručení nebo kontaktování depo Boskovice. Také prosím kontaktovat přímo mne, ať mohu dodat foto dopisní obálky a bližší obsah.
S pozdravem
Pavlína Sluková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2018 09:51, před 7 lety

Podání obyčejné zásilky podnik nestvrzuje. Obyčejnou zásilku dodá podnik bez toho, že by mu příjemce převzetí potvrdil. Za škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo úbytkem obsahu obyčejné zásilky podnik neodpovídá.

Není-li plněno dle smlouvy a jedná-li se o úplatnou službu, spotřebitel má právo na přiměřené snížení z ceny a zajištění nápravy. Jedná se o uplatnění tzv. jiné reklamace případů nesplnění smlouvy dle článku 43 poštovních podmínek (dodání obyčejné zásilky).

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.