Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dňa 7.3.2018 som zaplatila na Váš účet sumu 20,73 cez internet banking za Elegantný kardigán s pruhmi čierny a Rozmanité letné šaty /s pierkami/ velkost3. Vo svojom účte nevidím ani objednávku ani to ,že ste mi tovar zaslali.Prosím o vybavenie Dakujem
Požadujem, Aby ste ma čo najskor informovali,kde sa zatúlala moja zaplatená objednávka
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Dobrý den,
prosím kontaktujte zákaznický servis s číslem objednávky a situaci s Vámi vyřeší. Popřípadě mi napište o jakou se jedná objednávku a reklamaci s Vámi vyřeším. Velice se omlouváme za způsobené komplikace.
Hezký den přeje
Martina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
rada by som Vám zaslala objednávku ale bohuzial neexistuje.Šaty mi uz dosli, ale zaplatený Elegantný kardigán s čiernymi pruhmi este stále nemám. Prosím o zaslanie alebo vrátenie penazí.
Ďakujem
Dobrý den,
číslo objednávky je zároveň variabilní symbol platby. Pokud číslo objednávky nedohledáte, zašlete nám na náš zákaznický servis potvrzení o platbě, objednávku dohledáme.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
v prílohe Vám zasielam doklad o zaplatení
Dobrý den,
příloha se nám nezobrazuje, poprosíme Vás o zaslání přílohy na náš zákaznický servis. Děkujeme.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
doklad o zaplatení som Vam zaslala 19.4 nedostala som odpoved dnes znovana znova na mail postovnezdarma.cz@email.cz
Prosím o doriesenie mojej reklamacie!!!!
Ak mail nie je spravny prosi aby ste mi ho napisali!!!!
Dobrý den,
doklad o zaplacení zašlete, prosím, na emailovou adresu customer.service@ateli.cz Na emailovou adresu postovnezdarma.cz@email.cz nelze reagovat. Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
doklad o zaplatení som zaslala na uvedený email
Dobrý den,
situace byla vyřešena a platbu jsme dohledali.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: