Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#22570Zaplatený a nedodaný tovar

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2018, před 7 lety

Miroslava Šoltésová

Znění stížnosti

Dňa 7.3.2018 som zaplatila na Váš účet sumu 20,73 cez internet banking za Elegantný kardigán s pruhmi čierny a Rozmanité letné šaty /s pierkami/ velkost3. Vo svojom účte nevidím ani objednávku ani to ,že ste mi tovar zaslali.Prosím o vybavenie Dakujem


Požadované řešení

Požadujem, Aby ste ma čo najskor informovali,kde sa zatúlala moja zaplatená objednávka


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2018 13:22, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2018 16:07, před 7 lety

Dobrý den,

prosím kontaktujte zákaznický servis s číslem objednávky a situaci s Vámi vyřeší. Popřípadě mi napište o jakou se jedná objednávku a reklamaci s Vámi vyřeším. Velice se omlouváme za způsobené komplikace.

Hezký den přeje
Martina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.4.2018 11:40, před 7 lety


Miroslava Šoltésová

Dobrý den,

rada by som Vám zaslala objednávku ale bohuzial neexistuje.Šaty mi uz dosli, ale zaplatený Elegantný kardigán s čiernymi pruhmi este stále nemám. Prosím o zaslanie alebo vrátenie penazí.

Ďakujem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.4.2018 09:04, před 7 lety

Dobrý den,

číslo objednávky je zároveň variabilní symbol platby. Pokud číslo objednávky nedohledáte, zašlete nám na náš zákaznický servis potvrzení o platbě, objednávku dohledáme.

Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.4.2018 09:52, před 7 lety


Miroslava Šoltésová

Dobrý den,
v prílohe Vám zasielam doklad o zaplatení

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.4.2018 14:17, před 7 lety

Dobrý den,

příloha se nám nezobrazuje, poprosíme Vás o zaslání přílohy na náš zákaznický servis. Děkujeme.

Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.4.2018 15:14, před 7 lety


Miroslava Šoltésová

Dobrý den,
doklad o zaplatení som Vam zaslala 19.4 nedostala som odpoved dnes znovana znova na mail postovnezdarma.cz@email.cz

Prosím o doriesenie mojej reklamacie!!!!

Ak mail nie je spravny prosi aby ste mi ho napisali!!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2018 14:52, před 7 lety

Dobrý den,

doklad o zaplacení zašlete, prosím, na emailovou adresu customer.service@ateli.cz Na emailovou adresu postovnezdarma.cz@email.cz nelze reagovat. Děkujeme za pochopení.

Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.5.2018 08:45, před 7 lety


Miroslava Šoltésová

Dobrý den,

doklad o zaplatení som zaslala na uvedený email

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.5.2018 10:30, před 7 lety

Dobrý den,

situace byla vyřešena a platbu jsme dohledali.

Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2018 17:50, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2018 11:48, před 7 lety


Miroslava Šoltésová

Hodnocení: