Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22573Neoprávněně naúćtovaný poplatok

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2018, před 7 lety

Marcela Šandorová

Znění stížnosti

Zaragistrovala som sa na zoznamku be2 asi 14.1. Nakoľko neboli vidieť fotky, tak pre lepšiu komunikáciu som si zaplatila 19.1.Prémium členstvo a to je teraz veľký problém. Dňa 12.2. som ich prosila mailom na zakaznícky servis o Zrušenie členstva, lebo mi to opakovane na stránke neišlo. Na stránke stále vyhadzovalo, že môj profil sa zruší, keď sa zruši Prémium členstvo. Na mail mi odpovedali, že mám poslať podpísanú Žiadosť. To sa mi zdalo neprimerané, vzhľadom k tomu, že registrácia bola bez podpísania prihlášky. Bola som aj na iných zoznamkach, a členstvo sa automaticky zrušilo po mesiaci. To bola ale moja veľká chyba,lebo mi začali posielať maily s vymahaním sumy 70e, za predĺžené členstvo, o ktoré som vôbec nemala záujem, na stránku som nechodila, a ani nie je teraz k dispozícii, tak neviem začo mám platiť....Ževraj to bolo v odmienkach napísané...23.3. Keď mi poslali 2.mail s vymáhaním sumy som pochopila, že to je akože fakt, tak som im hneď poslala papierovú Žiadosť o zrušenie Prémium Členstva. Automaticky mi odpovedali, že do 3 dní odpíšu, čo sa zatiaľ nestalo. Veľmi pekne Vás prosím o pomoc, rada by som si ušetrila 70e za niečo čo nechcem, a čo sa mi nezdá ako seriózne. Čítala som, že ste veľa ľuďom pomohli, preto sa na vás obraciam. Vopred ďakujem pekne za pomoc. S pozdravom Marcela


Požadované řešení

Ja od spoločnosti Žiadam zrušenie Prémium členstva, môjho profilu, automatickú ochranu osobných údajov, ktoré som uviedla iba pre potreby be2 a zrušenie vymáhanie sumy 70,70e. Nechcem nič viac platiť za niečo o čo som nemala a nemám záujem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2018 08:01, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.3.2018 15:18, před 7 lety

ID: ATERNB67


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 17/01/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.3.2018 16:25, před 7 lety


Marcela Šandorová

Dobrý deň, v prílohe posielam Zrušenie Prémium členstva, ktoré som be2 poslala 23.3.2018, na ktoré som nedostala odpoveď. Nerozumiem tomu, prečo mi bolo Prémium členstvo predĺžené o 3mes a nie iba o 1mes, keď tak teda...a ďalej nerozumiem prečo sa teda nemôžem dostať na stránku, keď teda mám predĺžené akože Prémium členstvo. V žiadnom prípade tam nemienim ísť, ale be2 si protireči...akože mám za niečo platiť,čo mi ani nedajú k dispozícii využívať...je to iba o vylákaní peňazí od ľudí...čo robí be2 veľmi zlé meno...
Ešte raz prosím okamžite ukončiť moje Prémium členstvo, a keďže som teda podľa vašich podmienok nedala výpoveď podľa vami stanovenych podmienok, v najhoršom možnom variante som ochotná zaplatiť alikvótnu čiastku,ale rozhodne nie 70,70e!!!!!!
ďakujem pekne za pochopenie a skoré vyriešenie tejto nepríjemnosti.
S pozdravom

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2018 16:40, před 7 lety

Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Jestliže by tedy na platební stránce informace nebyla vůbec, potom dle našeho názoru společnosti žádný nárok v souvislosti s prodloužením nevznikl. Platební stránka zaslaná spol. be2 sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevnikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2018 11:12, před 7 lety

ID: ATERNB67


Dobrý den.

Informace, související s realizací prodloužení na 3 měsíce viz prosím již v rámci předešlého komentáře ze dne 28.03.2018. (V souvislosti s realizací prodloužení svého Prémiového členství - obdobím jeho platnosti, cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého období platnosti, možnostmi jeho výpovědi - jste byla informována prostřednictvím samotné platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek be2, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.be2.sk a také přímo v jejich uživatelském profilu).

Vaše Prémiové členství bylo potřebné vypovědět nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (tj. 13.02.2018); 23.3.2018 je již více jak měsíc po termínu Výpovědi.

Služby hrazeného členství Vám v současnosti nejsou k dispozici jelikož jste je doposud NEUHRADILA,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.3.2018 12:36, před 7 lety


Marcela Šandorová

Dobrý deň, presne ako dTest ste napísali, podmienky boli naschvál nezrozumiteľné a pre spotrebiteľa zavádzajúce, rozdiely vo farbe textu a pod...Ak by boli podmienky jasné ako mi be2 stále dokola píše, že to je moja chyba, tak by predsa nebolo 695 sťažností tu, z toho 255 tento rok a to ani nehovorím o tých, ktorí sa zľakli a radšej zaplatili!!!!!!!!!!
Takže spoločnosť be2 asi nerobí seriózny biznis. Skôr je to o vymáhaní úžerníckych poplatkov, ako o Zoznamke...
dTest prosím o vyjadrenie,lebo be2 mi napísala mailom akože akceptovanie Zrušenia prémium členstva, hneď ako zaplatím dlžnú sumu za niečo, čo nevyužívam a to aj napísali v maily, že preto sa nedostanem na stránku ,lebo som nezaplatila! To ako keby som si kúpila topánky,a obchod by ma nútil ich nechať v predajni...
Ako ďalší krok uvažujem, že postúpim sťažnosť na Európske spotrebiteľské centrum a uvažovala som aj o námete na reportáž pre televíziu Markíza, aby už ďaľší ľudia boli opatrní...
Ešte raz prosím dTest o váš názor. Ďakujem pekne, s pozdravom Marcela

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2018 15:36, před 7 lety

Co se týče oprávněnosti automatického prodloužení smlouvy, odkazujeme na naše předcházející vyjádření. Ohledně placení za služby, které není možné využívat, tzn. ohledně blokace účtu v případě neuhrazení dlužné částky, zde by společnost měla dle našeho názoru buď umožnit poskytovat služby, anebo neumožnit, ale potom nepožadovat jejich zaplacení. Neumožnění využívání služeb by bylo možné vyhodnotit jako porušení smlouvy ze strany společnosti.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2018 11:55, před 7 lety

ID: ATERNB67


Dobrý den.

Jakmile bude dlužný poplatek uhrazen, bude přístup k hrazených službám obratem zpřístupněn - zpřístupnění (tj. poskytnutí) služeb, které NEBYLY uhrazené, by bylo podobné sebrání obuvi z obchodu bez jejího zaplacení.

Mějte prosím na paměti, že o prodloužení Prémiového členství jste byla informována také prostřednictvím potvrzení o realizaci úhrady a Všeobecných obchodních podmínek be2, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.be2.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu.

Tímto Vám potvrzujeme, že prodlužování Vašeho Prémiového členství - k následujícímu Prémiovému období - bylo již zrušené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.4.2018 23:16, před 7 lety


Marcela Šandorová

Dobrý deň,
dobrá správa je, že ste mi poslali vyjadrenie, že k nasledujúcemu obdobiu ste mi zrušili Prémium členstvo. Ďakujem.

A čo sa týka poplatku za automatické predĺženie členstva a teda podľa vás dlžnej sumy,na ktorú si nárokujete, ešte napíšem na Európske spotrebiteľské centrum a poradím sa, či je to nevyhnuté zaplatiť, alebo viem odstúpiť od zmluvy a tým pádom nemáte nárok na poplatok.
S pozdravom

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2018 17:46, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.4.2018 12:04, před 7 lety

ID: ATERNB67


Dobrý den.

Odstoupení od smlouvy již není nárokovatelné, jelikož toto je dle platné evropské legislativy možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy/ obchodního vztahu, které bylo v případě Vašeho Prémiového členství ke dni: 17/01/2018.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.4.2018 00:15, před 7 lety


Marcela Šandorová

Dobry den, cakam na vyjadrenie ESC. S pozdravom Marcela

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2018 11:05, před 7 lety

Stížnost tedy přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby v ní mohla po vyjádření ESC pokračovat či ji uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.4.2018 11:20, před 7 lety


Marcela Šandorová

Dobry den, nakolko stale cakam na odpoved ESC na SK, som sa rozhodla uz dalej sa nezapodievat tymto. Berie mi to vela energie...
Preto chcem velmi pekne podakovat za pomoc dTest a ESC CZ. Boli ste naozaj napomocni. Velka vdaka! Touto cestou chcem poziadat be2 o poskytnutie udajov k zaplateniu ciastky 70,70€, nech mam uz tuto neprijemnost vybavenu. Vyssie ste mi v komunikacii dali stanovisko, ze moju Ziadost o zrusenie Premium clenstva akceptujete. Taktiez ziadam o zrusenie a nepouzivanie mojich osobnych udajov!!!
Este raz vas preto ziadam aj o vyjadrenie cez tuto komunikaciu aj na moj mail, ze zaplatenim sa vsetko uzatvara a nebudete odo mna dalej pozadovat akukolvek sumu!!!
S pozdravom
Šandorová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2018 15:50, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.4.2018 13:01, před 7 lety

ID: ATERNB67


Dobrý den.

S ohledem na skutečnost, že Váš případ byl již předán k řešení externí společnosti, kontaktujte prosím v souvislosti s jakýmikoliv dotazy ohledně úhrady dlužného poplatku přímo společnost AWT.

Jakmile bude dlužný poplatek uhrazen, bude případ definitivně uzavřen.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené. Svůj profil budete moci - po úhradě dlužného poplatku - vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

V zájmu potvrzení ze strany Zákaznického centra jej prosím kontaktujte standardní cestou, tj. prostřednictvím adresy: zakaznicky-servis@be2.sk,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.4.2018 13:48, před 7 lety


Marcela Šandorová

Dobrý deň, externá spoločnosť na vymáhanie pohľadávok ma nekontaktovala, takže som napísala na Zákaznícky servis SK, aby mi poslali podklady k zaplateniu.
S pozdravom

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2018 14:31, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2018 13:02, před 7 lety

ID: ATERNB67


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.5.2018 13:09, před 7 lety


Marcela Šandorová

Dobry den, zakaznicke centrum SK ma kontaktovalo, ze postupilo moju pohladavku externej spolocnosti. Ja, ale nebudem cakat, aby ma kontaktovala ex firma, nakolko do dnesneho dna sa tak nestalo ani mailom ani postou, a ta si zauctovala poplatok za vymahanie, ked ja chcem sama hned zaplatit. Takze som si nasla mail zo zakaznickeho centra, a podla tych pokynov platim 70,70€. Chcem tuto neprijemnost uz mat uzatvorenu.
Taktiez mi be2 sk napisali, ze uz moje premium clenstvo nebude predlzovane a teda ziadne dalsie poplatky nebudem platit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2018 14:33, před 7 lety

Pokud se jedná o posoupení pohledávky, může se dle § 1882 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, dlužník zprostit své povinnosti tím, že splí dluh vůči postupiteli (v tomto případě be2), dokud mu postupník (v tomto případě externí společnost) postoupení pohledávky neprokáže.

Jestliže tedy došlo k tomu, že spotřebitelka uhradila dlužnou částku (i přes její spornost) vůči spol. be2, její dluh by měl zaniknout, takže případné další vymáhání lze hodnotit jako neoprávněné.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.5.2018 13:18, před 7 lety

ID: ATERNB67


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.5.2018 13:33, před 7 lety


Marcela Šandorová

Dobrý deň,
3.5.2018 som uhradila spoločnosti 70,70e napriek spornosti ako uvádza dTest!!!
Doklad v prílohe. Doklad som hneď poslala do be2 a toto mi odpísali:

Ďakujeme za platbu. Váš profil bol odblokovaný. Teraz môžete používať Váš Prémiový účet a Vaše Prémiové členstvo bude ukončené automaticky, žiadne ďalšie platby už nebudú požadované.

Ak si to želáte, môžete tiež Váš profil kedykoľvek vymazať vo Vašich nastaveniach po kliknutí na kruhovú fotografiu. Táto možnosť sa nachádza úplne na spodku stránky v tejto sekcii.
Notifikácie Vám prestanú chodiť po 48 hodinách.

Prosím, vezmite na vedomie, že vzhľadom na neskoré uhradenie pohľadávky Vás agentúra bude aj napriek uhradeniu členstkého poplatku kontaktovať za účelom uhradenia poplatkov, ktoré im prináležia. O uhradení členského poplatku sme ich informovali.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.

Agentúra ma doteraz nekontaktovala, a keďže som sama uhradila poplatok, a taktiež podľa vyjadrenia dTest, je to neoprávnený poplatok, žiadam s okamžitou platnosťou ukončiť akékoľvek ďalšie obťažovanie mojej osoby akoukoľvek spoločnosťou, či be2 alebo akoukoľvek ich zazmluvnenpu vymahačskou spoločnosťou.
S pozdravom
Šandorová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2018 14:34, před 7 lety

K právnímu hodnocení případu viz naše předcházející vyjádření. Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2018 16:38, před 7 lety

ID: ATERNB67


Dobrý den.

Platba dlužného poplatku byla již zaevidovaná a případ byl uzavřen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.5.2018 17:17, před 7 lety


Marcela Šandorová

Dobry den, a este v suvislosti s GDPR, kt plati od dnes, ziadam s okamzitou platnostou spol be2, zmazat moje osobne udaje, vratane tel cisla a mailu.
dTest velmi pekne dakujem za pomoc.
S pozdravom

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2018 15:19, před 7 lety

ID: ATERNB67


Dobrý den.

V zájmu zajištění Vašeho bezpečí a v souladu s ochranou osobních dat, zde na Váš požadavek nemůžeme reagovat. Kontaktujte nás prosím ze své registrační emailové adresy přímo na: ochrana@be2.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.5.2018 16:12, před 7 lety


Marcela Šandorová

Hodnocení: