Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22576Nemožnost zrušení profilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2018, před 7 lety

martin matlák

Znění stížnosti

Dobrý den dne 12/2/18 jsem se v dobré víře registroval na seznamce Be2 a zaplatil členství na měsíc za 149,- pomocí karty
bohužel podmínky jsem nečetl. A jako u mnoha dalších viz .recenze a zde přečtené stížnosti. Jsem byl 13/3/18 nemile překvapen že si společnost sama z mé karty stáhla 2247,- za automatické prodloužení , o které jsem nestál a spíš čekal , že po měsíci VIP bude ukončeno , ale opak je pravdu. Zrušit členství je dost velký oříšek
Na e-mail jsem jim výpověď zaslal, dopis do Lucemburska připraven
fax. nefunkční.
rád bych s vaší pomocí tuto záležitost vyřešil.



Ustanovení o automatickém prodloužení v obch. podmínkách je překvapivým ujednáním ve smyslu paragrafu 1753zák.č 89/2012sb občanského zákoníku a proto se k němu nepřihlíží.
Platba provedena z mojí karty na váš účet je bezdůvodným obohacením ve smyslu paragrafu 20991 obč.zákoníku
Proto trvám na vrácení částky 2247 na můj účet

Děkuji


Produkt

službu jsem prakticky nevuzil


Požadované řešení

rád bych se z tohoto začarovaného kruhu dostal jako mnozí jiní


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2018 17:44, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.3.2018 12:10, před 7 lety

ID: E7RQDO08


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.3.2018 14:13, před 7 lety


martin matlák

Společnost poslala několik nic neříkajících e-mailů,ze kterých nikdo nepozná zda vám oznamují zrušení profilu,VIP členství a všech závazků a zda vrátí neoprávněně účtovanou částku

žádal jsem výslovné potrvrzení ,že vše ruší mažou mé osobní údaje a že vůči nim již nemám žádné závazky nic takového jsem neobdržel

zde jejich komunikace

Podepsanou výpověd jsem jim zaslal několikrát na uvedené e-mailové adresy jak uvádí v jejich odpovědi,z jejich strany jen soubor nicneříkajících blábolů
míto jedné věty.Že to ruší a částku vráti.

TEDY TO JEDINÉ CO CHCI JE JEJICH JASNÉ PÍSEMNÉ VYJÁDŘENÍ ŽE JE VŠE VYŘÍZENÉ



1.mejl :Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky).

Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.

Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.

Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.

V případě, že si přejete vypovědět automatickou prolongaci svého VIP členství, dodržte prosím výpovědní proces ve svém profilu. Tato zpráva NEBUDE akceptovaná jako platná forma výpovědi.


S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis

2.
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Je nám líto, že si nás přejete opustit.

Pojďme se podívat, jak byste mohli jednoduše své členství zrušit. Akceptujeme žádosti o výpověď které jsou zaslány faxem, dopisem nebo jako přílohu emailu. Upozorňujeme, že Vaše žádost musí být podepsána.

Nezapomeňte prosím uvést Vaše celé jméno a emailovou adresu, abychom Váš profil mohli identifikovat a odpovědět Vám v co nejkratším čase.

Po zpracování výpovědi obdržíte potvrzovací email s datem vypršení Vašeho členství. Pokud tento email neobdržíte neváhejte nás opět kontaktovat.

Zde jsou možnosti, jak nám zaslat Vaší podepsanou výpověď:

Příloha emailu (.pdf .jpg nebo .gif) přímo odpovědí na tento email.
Fax:+49 (0)89 - 95 46 41 05
Poštou: BE2 S.à.r.l. 13, rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg

DŮLEŽITÁ INFORMACE
Aby se zastavilo automatické obnovení Vašeho předplatného, je potřeba zaslat Vaši podepsanou žádost o výpověď nejméně 4 dny před jeho obnovením.
Datum svého obnovení si můžete překontrolovat online kliknutím přímo na ikonu kruhové fotografie a pak kliknutím na možnost "Nastavení"

S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis

3.Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Mějte prosím na paměti, že informace, související s automatickým prodloužením VIP členství, jsou součástí Všeobecných obchodních podmínek, s kterými jste souhlasili.

Informace v souvislosti s prodloužením původního 1-měsíčního VIP členství o období 3-měsíců jsou uvedeny také na stránce s objednávkou VIP členství.

Jelikož jsme z Vaší strany nezaznamenali žádnou snahu o včasnou/ řádnou Výpověď automatické prolongace, bylo Vaše VIP členství v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami prodloužené.

Možnost refundace žel není v podobných případech k dispozici.

S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis

4.Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Detailnější informace/ objasnění v souvislosti s realizací prolongace Vašeho Prémiového členství Vám bylo ze strany Zákaznického centra zaslané již k včerejšímu dni, tj. 27/03/2018. V přílože viz prosím kopii potvrzení o realizaci úhrady, v rámci kterého byla veškerá potřebná data uvedená.

Odstoupení od smlouvy již není nárokovatelné, jelikož toto je možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy/ obchodního vztahu, které bylo v případě Vašeho Prémiového členství ke dni: 12/02/2018.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené. Vaše Prémiové členství je platné do 12/06/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.


S přátelským pozdravem

be2 zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2018 18:06, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2018 11:58, před 7 lety

ID: E7RQDO08


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.4.2018 13:49, před 7 lety


martin matlák

ANO kontaktovalo.
je to stále dokola, že moje členství bude ukončeno až 12/6/2018
myslím, že není problém členství ukončit např. k 12/4 a adekvátní částku vrátit.
a žádné peníze mi vracet nechtějí, což nechci akceptovat s ohledem na jejich neopodstatněné stržení z mého účtu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2018 15:39, před 7 lety

Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by dostatečné nebylo, není požadavek společnosti na uhrazení částky za prodloužení smlouvy oprávněný.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2018 09:30, před 7 lety

ID: E7RQDO08


Dobrý den.

V případě, že jste si své Prémiové členství nepřál prodloužit a dále využívat, bylo toto potřebné včas a řádně vypovědět (tj. zrušit jeho prodloužení). Navrácení poplatku za prodloužené Prémiové členství, které nebylo ze strany uživatele včas a řádně vypovězené, není součástí podmínek be2. Váš profil s aktivním Prémiovým členstvím byl zrušen na základě Vašeho vlastního rozhodnutí i přes skutečnost, že jste tím přišel o možnost využívat již uhrazených služeb. Pokud si budete přát své hrazené členství doužívat v rámci nově vytvořeného profilu, kontaktujte nás, prosím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.4.2018 10:08, před 7 lety


martin matlák

Nic jiného jsem nečekal,z vaší strany je to obyčejné bezdůvodné obahacení a když vidím jak se zde množí stížnosti na vaši neseriozní seznamku,která jen okrádá lidi. Tak je mi jasné,že peníze od vás zpět nedostanu
S ohledem na vaše dosti skryté obch,podmínky bude asi okradených více a více dokud
někdo s vaší společností nenaloží jak si zasloužíte

či by pomohla kvalitní mediální kampan ,at každý ví co jste zač

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2018 17:28, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 12:40, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.