Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22577Stížnost na vymáhání další částky ve výši 2 247+ 283 poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2018, před 7 lety

Dagmar Rajchertová

Znění stížnosti

Dobrý den, bohužel jsem se nechala nachytat nekalými praktikami této společnosti. Zaplatila jsem 149 Kč zkušební za měsíc seznamky. Po necelém měsíci se společnost pokusila mi strhnout prostřednictvím údajů z jednorázové platby kartou přes internet další částku 2247, která ale naštěstí nebyla realizována kvůli mnou nepovolené vyšší částce. Hned jsem na zákaznickou linku společnosti napsala, že vypovídám smlouvu a nepřeji si další strhávání peněz, kartu u mé banky zablokovala a nechala zrušit. Večer mi přišel mail-na který nešlo odpovědět-s upomínkou o zaplacení ještě navýšené částky s oddůvodněním, že jsem zaplacením první částky souhlasila s automatickým prodlužováním a výhružkou dalšího vymáhání. Žádám vás o pomoc. Děkuji Dagmar Rajchertová


Požadované řešení

Okamžité zrušení členství a vymazání profilu a nevymáhání částky 2530 Kč celkem a jakýchkoli dalších částek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2018 06:47, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2018 15:04, před 7 lety

ID:

Dobrý den.

Platba dlužného poplatku byla již přijatá a zaevidovaná.

Automatická prolongace Vašeho VIP statusu byla zrušena. Vaše VIP členství již nebude automaticky prodloužené.

Pokud si budete přát svůj profil definitivně smazat, učiňte tak prosím prostřednictvím následujícího postupu (respektive v dané souvislosti kontaktujte naše Zákaznické centrum):

Svůj profil můžete smazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie a pak na možnost "Nastavení". V sekci "Vaše členství" zvolte možnost "Smazat můj profil".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.4.2018 11:26, před 7 lety


Dagmar Rajchertová

Děkuji velmi za prošetření. Částku jsem ale raději zaplatila, společnost mě neustále bombardovala maily o dlužné částce etc.Smířila jsem se s tím, že jsem "naletěla " nekalým praktikám této firmy. Při registraci se musí potvrdit souhlas s podmínkami, jinak systém nepustí k dalším krokům. Toho společnost ve svůj prospěch využívá. Myslím si, že by měl být v naší republice spotřebitel chráněn před takovými praktikami některých firem a těm by se měla udělit vysoká pokuta nebo jim znemožnit podnikání na našem trhu-i pod jiným názvem(be2-Academics singels). To se bohužel neděje, a proto napálených jako já je jistě mnoho.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 12:41, před 6 lety

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.7.2018 12:42, před 6 lety


Dagmar Rajchertová

Hodnocení: