Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
rád bych Vás touto formou požádal o pomoc při zrušení členství u uvedené společnosti. Stejně jako mnoho stížností zadaných na této stránce i já jsem naletěl na klamavé obchodní podmínky a došlo u mě opakovaně k automatické platbě.
Za těchto podmínek již nemám o VIP členství zájem a chci ho zrušit.
Po předchozích zkušenostech nechci uvádět další osobní údaje, které se zrušením členství souvisí.
PREMIUM členství na webu www.c-date.cz
Zrušení Prémium členství u profilu ID: YYZTEA06 a smazání profilu.
Ukončit kompletně členství a neplatit další automatické poplatky.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: YYZTEA06
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Váš email jsem zaregistroval.
Rád bych se však vyhnul poskytnutí dalších osobních informací vaší straně. Vemte v potaz, že pouhým zakoupením PREMIUM členství na několik dní došlo k po jeho uplynutí k jeho automatickému prodloužení. O automatickém prodloužení není nikde na viditelném místě zmínka. Dále následuje strhnutí nemalé penežní částky opět bez notifikace. Proto mám obavu při vyplnění formuláře, který na můj vkus požaduje poměrně mnoho osobních informací.
V
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.
ID: YYZTEA06
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 15/08/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Hodnocení:
Komentář: Z cele duse doufam, ze c-date nekdo v brzke budoucnosti zazaluje.