Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dostal jsem e-mail od be2, že jsem dlužníkem. Co to má znamenat ? Nic platit nehodlám, službu nevyuživám a je to podvod na mou osobu.
Dnes jsem řešil tento problém s Dtestem. Chci vyjádřená od vás ( be2.com ), co to má znamenat. Účet zrušit nejde. Je mi vážně zle ze společnosti be2.com a chci potvrzení, že nic nedlužím.
ŽÁDÁM O VYMAZÁNÍ DLUŽNÉ ČÁSTKY A MÉHO UŽIVATELSKÉHO ÚČTU roman.445@seznam.cz vlastně já nikomu nic nedlužím jen společnost be2 si to myslí :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nikde nemáte uvedeno, že součastný tarif je pouze dočastný. V Obchodních podmínkách ani slovo o STÁLÉM tarifu seznamky. Není tam ani jedno slovo o částce 2247 KČ + 238 KČ za automatickou prolongací služby.
Jedná se o nekorektní službu která je v rozporu se zákoníkem a ústavou ČR. Víc říkat nemohu, protože paragrafy si něchám jako zálohu na vás BE2.com při případných komplikacích. Komunikuji se svým advokátem. Mile rád založím skupinu na Facebooku proti vašemu jednání. Snad se to rozkřikne a další lidé se nenapálí !!!!! Žádný e-mail čí podobná zprávy o ukončení VIP zdarma popř. členství nepřišla, aby váš klient mohl zavčas ukončit vaše služby. Žádnou formální smlouvu u vás nemám, takže beru vše za bezpředmětné. Jakákoliv vaše zpráva čí nabídka se zasílala do e-mailu do složky hromadné popř. SPAM.
Teď následuje to nejdůležitější: během zkušebního doby tzv. VIP členství zdarma nefungovala funkce zrušení profilu. Takže, co na teď zkoušíte na mě ???? Nefunkčnost vašeho systému je katastrofická ! Výhružky přes e-mail z vaší strany jsou zastrašující pro obyčejné lidi, co si nechají vše líbit. Měl jsem zájem během VIP a služem be2 zdarma zrušit, tatou funkce nefungovala a ukazovala se jako PAGE NOT FOUND.
!!! Problém budu řešit hromadně: ČOI, Dtest, Evropské spotřebitelské centrum. Policie ČR !!!
Je to zlodějina !
s pozdravem nick: roman.445@seznam.cz
Lidi, nebuďtě hloupý jako já, že se tam zaregistroval. Jsou z toho jen zbytečné starosti. Stačí jen vyhledat na nejznámějším vyhledávači vše o této společnosti. Mnoho lidí mělo problém se vyvázat od této společnosti sídlící v Lucenburku se zastoupením údajným panem Petrem Kopalem z České republiky.
Jak je vůbec možné, že je v ČR tolik napálených lidí. Panebože to nemáme síly na hromadnou žalobu jako nárok český ? Tolik lidi tupě poslalo platbu, protože se zaleklo, ale nezapoměnte pouze jako hromadný lid se můžeme vzbouřit. Co je moc to je moc !
Podvod, tunel, lži a špatně popsané obchodní podmínky společnosti be2
Okamžité zrušení mého uživatelského účtu na be2 včetně zrušení a potvrzení, že jsem nikdy nic nedlužil této společnosti a podružným institucím jednatele be2.com .
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: IKODFP49
Dobrý den.
V případě aktivního Prémiového členství lze profil smazat až po vypovězení placeného členství v zájmu zabránění situace, kdy si uživatelé profil vymažou a i přes tuto skutečnost je jejich hrazené členství prodloužené.
......................................
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 26/02/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Takže, aby mohl člověk smazat svůj profil, tak musí nejprve zaplatit tu nehoráznou sumu viz. stížnost a pak může smazat profil ? A co ten první měsíc, kdy mi nešel smazat profil ? To je past na člověka, aby zaplatil vaší sumu 2 247,- a pak mohl smazat profil ? Podívejte se větší podvodnou společnost jsem ještě neviděl a ani neslyšel o žádné. Je tu zde 695 stížností na vás. Tomu říkám dokonalé hodnocení společnosti. E-mail zakaznickyservis@be2.cz absolutně nefunguje. Vždy mi přišlo, že e-mail nebyl doručen k vám.
Dále oháníte se tady s tím, že jsem měl vidět, že bude automaticky nastavena VIP služba v cenně: 2 247,- Nic takového jsem neviděl, buď to máte velmi malé nebo nečitelné. Dokažte mi, že jsem měl údajně vidět vaší automatickou VIP službu za 2 247,- Asi vám ten moment nešel dobře redakční systém webu popř. probíhala u vás nějaká údržba serveru. Takže nemohu souhlasit s něčím, co jsem neviděl. Poslali ste mi do e-mailu nějaký screen s automatickym prodloužením VIP služby po reakci na vasestiznosti.cz a následné komunikaci přes e-mail. Já ho tam tehdy neměl :)
Nicméně už o vás ví na evropském spotřebitelské centrumu. Zde mají kupu příloh s komunikaci s váma z adresy: collections@be2.com + screeny.
Mají tam pořádnou dávku zkušeností s váma.
PS: těším se na vaši odpověď, která bude zase jen okopírovaná a vložená sem. Takže si budem vypisovat do nekonečna :)
ID: IKODFP49
Dobrý den.
Viz prosím předešlý komentář z 29.03.2018: V případě aktivního Prémiového členství lze profil smazat až po vypovězení placeného členství v zájmu zabránění situace, kdy si uživatelé profil vymažou a i přes tuto skutečnost je jejich hrazené členství prodloužené. (''A co ten první měsíc, kdy mi nešel smazat profil ?'')
Váš profil bude možné vymazat jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, který je v rámci daného profilu v současnosti evidovaný - je tím zajištěna možnost dlužný poplatek uhradit (přihlášením se do profilu a zadáním platebních dat na stránce, která se ihned po loginu zobrazí). Váš profil se až do úhrady dlužného poplatku nezobrazuje ostatním uživatelům stránky. Vymazáním profilu povinnost uhradit dlužný poplatek nezaniká.
Průkazy skutečnosti, že jste 'měl vidět' infomace, související s možným prodloužením Vašeho Prémiového členství, jsou ty, na které odkazujete, tj. fotka platební stránky a potvrzení o realizaci uhrady (v zájmu přeposlání jeho kopie prosím kontaktujte Oddělení pohledávek - potvrzení obsahuje citlivá data a nelze jej uveřejnit) + Všeobecné obchodní podmínky be2, které jsou Vám k dispozici na naší domovské stránce www.be2.cz a také přímo ve Vašem uživatelském profilu.
Dlužnou částku jsem zaplatil. Účet u vás hned smazal, žádám na výše uvedený e-mail, že je vše zaplaceno, profil, že je naprosto u vás vymazaný, že nikdy si už nestrhnete žádnou částku nebo nebude ani jakákoliv částka vymáhána.
Prostě řečeno, že u vás už neexistuji včetně čísla platební karty včetně osobních údajů.
Dále jelikož nevyužiju předplacené člentsví tak chci vrátit zpět peníze, která se vypočítá ze zbývajících dnů.
ID: IKODFP49
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.