Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22585Nedoručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2018, před 7 lety

Štěpán Jurčík

Znění stížnosti

intime doručí zásilku z technických důvodů až další den. technické důvody = odesláno na špatné depo. Jedná se o výfuk a ložisko, bohužel jsem na základě avizovaného termínu doručení převzal od zákazníka auto na opravu a teď mu musím vysvětlit proč nejsem schopen takovou opravu provézt na počkání, rovněž nejsem schopen přijímat další zakázky, neboť mi tento nedokončený vůz blokuje dílnu a tím přicházím o zisk. informaci o zásilce mám od 10:00, zásilka je prý v Hradci Králové, já ji potřebuji do Mlad3 boleslavi, to je hodina cesty ! děkuji společnosti intime za den neplaceného volna !!!


Produkt

doručení zásilky


Požadované řešení

doručení v avizovaném termínu tj. 28.3.2018


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2018 10:37, před 7 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodejcem zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.

Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 20:38, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.