Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 7.12.2017 jsem na Vaší pordejně v OC Nový Smíchov zakoupila kozačky JENNY FAIRY WYL1017A-3.Během dvou měsíců kdy jsem boty částečně nosila mi na levé botě upadl jezdec u zipu a na druhé botě se rozbil zip.Třepila se nit v zipu a zip se tím tedy rozpáral.
Boty byli odeslány na opravu,ale když jsem je byla vyzveednout zip nebyl opravený jak by měl být!Nejen že část kde byl zip rozpadlý není pořádně sešitá,ale v místě opět čouhají nitě a při zapínání a rozepínání je zcela znatelné že místo je povolené a nedrží jak má.Podotýkám že boty jsem neměla na sobě a při zapínání to bylo dost znatelné.
Tedy jsem s opravou nesouhlasila a byla jsem odbyta s tím,že za prodejnu je reklamace v pořádku,a že nemám jinou možnost než boty převzít.Je mi jasné,že boty za nějaký čas budu muset opětně nést opravit protože to není absolutně v pořádku.
Ráda bych tedy nějaké jiné řešení protože se mi tento přístup vůbec nelíbí
JENNY FAIRY WYL1017A-3 kod produktu:2220739720033
Ráda bych vrácení peněžní částky,jelikož jsem nespokojená s jednáním při reklamaci a s vyřízením reklamace samotné.
Děkuji
|
Tweet |
Prodávající je povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena. Nebyla-li vada během reklamace odstraněna, nevyřídil prodávající reklamaci řádně. Pokud prodávající nevyřídí reklamaci řádně ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění, má se za to, že smlouva byla porušena podstatným způsobem. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.