Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, jak je možné, že mi opakovaně přichází sms, kdy mám čekat balík - ten čekám a následně mi příjde:
Vážený zákazníku,
dne 28.3.2018 jsme v čase 8-14 hodin učinili pokus o doručení zásilky Balík Do ruky s podacím číslem DR3012922137U od odesílatele CELLBES s dobírkou ve výši 3 274 Kč.
Doručovací pokus na adrese Jurkovičova 988/24, 14900 Háje nebyl úspěšný.
Vaše zásilka je uložena a připravena k vyzvednutí na poště:
Opatovská 874/25
14019 Praha 419
Hodiny pro veřejnost pro vyzvednutí zásilky:
Po 8:00 - 18:00
Út 8:00 - 18:00
St 8:00 - 18:00
Čt 8:00 - 18:00
Pá 8:00 - 18:00
So zavřeno
Ne zavřeno
Tel.: 954214019
Při dodání zásilky uhraďte dobírkovou částku.
Počet dní, po které bude Vaše zásilka uložena (úložní doba): 15.
Zásilku si vyzvedněte nejpozději do 12.4.2018.
Nevyzvednete-li si zásilku do výše uvedeného termínu, bude zásilka vrácena zpět odesílateli.
Potřebujete si u uložené zásilky prodloužit úložní dobu pro její vyzvednutí, nebo by Vám vyhovovalo opakované doručení Vaší zásilky? Uvítali byste doručení zásilky v pozdějších hodinách? Ve Vaší lokalitě nabízíme za příplatek večerní doručení v rozmezí 18:00 – 21:00 hod. Přizpůsobte si doručení na míru Vašim potřebám prostřednictvím aplikace Změna doručení online.
Pohyb své zásilky můžete sledovat na internetu ve Sledování zásilky, nebo prostřednictvím mobilní aplikace Pošta Online.
Tip České pošty: Vytiskněte si čárový kód a zjednodušte si práci s Vaší zásilkou! Předložením čárového kódu na poště urychlíte vydání Vaší zásilky.
Děkujeme, že využíváte naše doručovací služby.
S přáním příjemného dne
Vaše Česká pošta
Tato zpráva byla automaticky vygenerována systémem České pošty, na tuto zprávu neodpovídejte.
Jak je to možné? Já jsem v tuto dobzu vždycky doma a několik hodin zbytečně na balík čekám? Žádné nepřijaté volání nemám (tel. funkční, volám běžně), nikdo nezvoní na zvonek? Je to tím, že můj dům je 15 m po chodníku, tak se pošťák mrkne z dodávky a odešle mi hlášku, aniž by se pokoušel balík doručit? Je to už minimálně po čtvrté, kdy si pro balík zajdu raději zítra na poštu, ale žádám vysvětlení, jak je možné, že se toto opakovaně děje, za doručení přeci platím nějakou dost velkou sumu! Je mi to především podivné, že v dnešní dostupnosti online map by někdo nedokázal můj vchod najít?
Pořaduji vysvětlení, s pozdravem,
A. Hastíková
Požaduji vysvětlení, proč mi balík opakovaně není doručen. Jiné služby si s tím bez problémů poradí!
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman