Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#22592Navýšení poplatku o 49,- Kč za zvýšení rychlosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2018, před 7 lety

Eva Bergerová

Znění stížnosti

Dne 28.3.2018 jsem obdržela od Vás oznámení, že od 01.5.2018
dojde ke zvýšení rychlosti mého UPC a tím ke zvýšení vyúčtování
o 49,-Kč. Jelikož jsem v důchodu, tak si nemohu dovolit platit
za internet více peněz. Dostačuje mi rychlost, kterou mám dosud.
Děkuji předem za kladné vyřízení.


Požadované řešení

Ponechat nynější platbu 390,99 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2018 12:58, před 7 lety

Dle informací ze stránek UPC a obchodních podmínek společnosti, může spotřebitelka změnu odmítnout a smlouvu bez sankce ukončit. Připojujeme informací z webových stránek společnosti:

"Se změnou služeb nesouhlasím, jaké jsou moje možnosti?

Věříme, že vás zvýšení internetové rychlosti potěší a že vám dokážeme nabídnout služby, které vám budou vyhovovat. Máte však ze zákona právo ke dni nabytí účinnosti změny naše služby bez sankce ukončit. Pokud se takto rozhodnete, písemně nás, prosím, informujte co nejdříve (nejpozději však den před plánovanou změnou služeb, abychom byli schopni vaši žádost včas technicky zpracovat). V tomto případě je třeba zaslat dopis s vlastnoručním podpisem a jako důvod ukončení uvést Váš nesouhlas se změnou služeb. A to na adresu UPC Česká republika s.r.o., P. O. BOX 53, 130 11 Praha 3."

(https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/specialni-stranky/zmeny-2018/)

Dovolíme si také odkázat na klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 2:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.5.2018 13:02, před 7 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se reklamací klientky zabývala a vyhodnotila ji jako neoprávněnou. Přesto se jí v souladu s právním řádem České republiky podařilo najít takové řešení, aby klientka byla s nastavením služeb spokojená.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2018 20:24, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 11:29, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.