Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#22595Velká doba svozu zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2018, před 7 lety

Luke Flex

Znění stížnosti

Řeším reklamaci s internetovým obchodem,který mě hned na další den rezervoval svoz zboží,ale nikdo mě ani nekontaktoval ani následující 3 dny, čtvrtý den jsem měl hovor u kterého jsem kvůli práci nebyl přítomen,zavolat zpět nebylo možné protože to nelze jak mě bylo řečeno ve sluchátku.Tak jsem tedy opět kontaktoval obchod kde mě opět rezervovali další termíny vyzvednutí zboží a však v ani jeden ten den opět zboží u mě ppl nevyzvedlo..dnes je to více jak dva týdny a stále nic nebylo vyřešeno.komubikace že strany ppl je opravdu příšerná, dříve alespoň informovali že v tento den na tuto adresu bude doručována/ vyzvedávána zásilka...takto se mi to stalo již se třetí zásilkou..


Produkt

Doručení zboží a následná reklamace zboží


Požadované řešení

Rád bych aby firma v termínu který je rezervovaný opravdu dodržela svoz a ne až skoro tři týdny po té.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2018 13:00, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 20:39, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.