Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
V době, kdy jsem platila svůj nákup (sobota 15. únor 2014, cca 12 hodin), za mými zády, bez mého vědomí, ostraha obchodu začala prohledávat tašku mé nezletilé dcery, vytahovat použité antiperspiranty Playboy a Adidas. Na můj dotaz, zda to dotyčný myslí vážně, zda si nevšiml, že je to dítě v doprovodu matky, dotyčný arogantně odpověděl, že máme vše hlásit na pokladně. Nedovedu si představit, že bych hlásila vše, co 14-ti letá holka nosí na trénink (použité punčocháče, náplasti, hygienické vložky, odličovací tampony, antiperspiranty, pomádu na rty...)..
Nejsem si jistá, zda tento člověk jednal oprávněně, v souladu se zákonem.
Napsala jsem stížnost a dotaz na jednání ostrahy přímo na info@penny.cz, čekám na reakci.
Minimálně omluvu. Takové jednání je neetické a neslušné, navíc se jednalo o dítě.
|
Tweet |
Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci ani jim kontrolovat osobní doklady. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.
Společnost Penny Market s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.