Společnost


Petr Oraský

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22602Nedodaná služba přes slevový voucher | Dodavatel nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2018, před 7 lety

Jan Prchal

Znění stížnosti

V 11/2013 jsem pres slevovy portal Amplion koupil kurz snowkitingu za 1580Kc u pana Oraskeho, ktery v zimni sezone 2013/14 ani 14/15 nemohl byt vyuzit kvuli nedostatku snehu. Vzdy byl prisliben a nasledne zrusen nahradni termin a na konci kazde neuspesne sezony i moznost vyuziti voucheru v nasledujici sezone.

V lednu 2016 jsem kontaktoval pana Oraskeho ohledne dalsiho terminu, ale ten jiz nereaguje. Telefony nefunkcni, na mail zadna odpoved.

Na pana Oraskeho byl take vyhlasen konkurs, ktery skoncil v roce 2017.

Slevovy portal nechce nic resit (dle jejich obchodnich podminek to po vyprseni platnosti voucheru - 31.3.2014 - uz neni jejich starost) a COI my napsala, ze to oni neresi, ze se jedna o soukromopravni zalezitost.


Produkt

Služba - Kurz Snowkitingu


Požadované řešení

vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2018 10:56, před 7 lety

Pokud spotřebitel řádně uplatnil voucher v souladu s jeho podmínkami, měl právo na poskytnutí ujednané služby ve stanoveném termínu. Dlužník, který svůj dluh řádně a včas neplní, je v prodlení. Po dlužníkovi, který je v prodlení, může věřitel vymáhat splnění dluhu, anebo může od smlouvy odstoupit za podmínek ujednaných ve smlouvě nebo stanovených zákonem.

Pokud tedy měl službu poskytnout podnikatel a nestalo se tak, ocitá se v prodlení. Pokud služba nebyla poskytnuta ani v náhradním termínu, mohl spotřebitel od smlouvy odstoupit. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany mají povinnost vrátit si vzájemná plnění.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 12:45, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.