Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamovala jsem boty s membránou GORE-TEX® cca po roce.Jak uvádí výrobce... Ochranu v jakémkoliv počasí zajistí spolehlivá membrána GORE-TEX®, odolná a stabilní obuv i na těch nejnáročnějších tratích.
Reklamace nebyla uznána z důvodu: obuv promočená, reklamace neoprávněná.
posouzení vady:obuv nevhodně používaná k danému účelu, intenzita používání zkrátila životnost obuvi.Reklamace nebyla uplatněná, ihned po zjištění vady.Noha nebyla pevně fixovaná.
Reklamovala jsem hned po zjištění vady a ze zdravotních důvodů vždy pevně fixuji nohu v botě. Všechny důvody neuznání reklamace mi přišly účelové a zamítnutí reklamace z důvodů obuv promočena, je pro mě v rozporu s kupní smlouvou , kde jsem kupovala obuv do náročného terénu a ochranu do jakéhokoliv počasí. Požaduji proto vrácení peněz cca 2500 Kč.
Salomon Xa Pro 3D Gtx Black/Black/Magnet , https://www.mall.cz/obuv/salomon-xa-pro-3d-gtx-blackblackmagnet-440?gclid=Cj0KCQjwnfLVBRCxARIsAPvl82G7mvl0C-fNzq8uIMarjrgl0Bc_Vkt2Uua7V-JH90n9VRAmyqu0gjIaApxDEALw_wcB
Požaduji proto vrácení peněz cca 2500 Kč.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.