Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#22612C-DATE == ŠMEJDI II.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2018, před 7 lety

Viktor Zelinka

Znění stížnosti

Jelikož jsem chvíli řešil problémy s přihlášením, budu navazovat na svou stížnost #22375 zde.

C-Date má naučený kolovrátek, desku, která stále dokola opakuje, že sohlasím s podmíkami, NE NESOUHLASÍM.

Můžete napsat sto nedostatků, může je popsat i dTest, c-date se jen stále směje a opakuje dokola jednu větu, asi se učí od politiků.

Kope, zoufale se brání, svaluje jen vinu na klienta, protože moc dobře ví, že kdyby prohrála, prohraje už vždy.
Je to smutná doba, kdy darebáci a zloději křičí na poctivé: Chyťte zloděje... A vychází jim to. Ti, kteří někam vstoupí, v dobré víře, že vše bude ungovat, jak jsou zvyklí i jiných společností, je zklamán, znechucen, musí se bránit a dokazovat, je jim znemožněno snadno opustit systém, jsou lapeni do sítě..

Jen tak jsem se jednoho dne chtěl přihlásit na c-date, kdy bych měl mít VIP, ale co to.. Bylo po mně požadováno, abych zaplati.. Zvláštní!! Tak jsem se tedy kouknul, jak je to s tím měsíčním tarifem, a ejhle, nic o automatickém prodlužování tam nic nebylo!!! Když jsem napsal na c.date, že nemíním platit za nefunkční služby, ignorovali to s tím, že by vše již mělo být v pořádku. Tak jsem se chtěl přihlásit, a už jsem se ani na přihlášení nedostal..

Tak se nabízí myšlenka:
jako programátor jsem schopen ošetřit, abych donutil klienta zaplatit, neukázat mu ve volbě, že dojde k automatickému prodloužení. A nějakou zmínku při vyplňování platebních údajů? dTest se k tomu vyjádřil.
c-date mi posílá pořád nějaké důkazy o souhlasu, ale obávám se a domnívám, že je to podvod.

Pokud v lednu zaplatím, počítám, že další platba proběhne v únoru, ne až v březnu!
Pokud je tedy zvolen tarif 180Kč s prodlužováním na 6měsíců,
6x180 = 1.080 - nechápu, jak je možné tedy tedy možné jednorázově zaplatit 2 394,00???

Tady se totiž hraje na to, že čím delší doba uplyne, tím si klienti méně pamatují a je možné jim podsunout cokoli, ře s tím souhlasili..

Tým c-date by s takovými podmínkami souhlasil?

Nechť je "tým c-date" tak laskavý a pravdivě odpoví na následující otázky:
(počítám, že přijde s mým souhlasem, bez nějaké omluvy, bez toho, že by něčeho litovali)

Proč, když se registruji, nemám zvolený VIP program, tedy, nemohu číst zprávy, mi systém pošle nějakou anketu od neznámého uživatele?
Proč, když dTest vás upozorňuje na nedostatky, do dnešního dne je nemáte zpracovány?
Proč, když chci zrušit účet, musím osobní údaje něco faxovat ?
Proč po mě žádáte důkaz, že jsem posílal zprávu faxem, když víte, že faxové číslo je nefunkční?
Proč, když si založím profil, nemohu upravovat své osobní údaje?
Jak mám teď věřit, že údaje jsou u vás v bezpečí, bez možnosti zneužití, když i klientům, kterým nemáe oprávnění, strháváte peníze?
Proč mi posíláte odkaz, kde mohu zrušit svůj profil, když trvám na vrácení čáskty v plné výši, žádám od Vás zprávu, že profil a veškerá data s vou osobou byla smazána?
Proč jednám s "týmem", ne s konkrétním člověkem?
Proč nemáte zveřejněné telefonní číslo na podporu?
Máte vůbec zájem upravit platební proces, jeho podmínky, možnost bezfaxového a jednoduchého zrušení účtu?
Proč na emaily odpovídáte nejdříve druhý den? Takhle si představujete placenou podporu???
To si opravdu myslíte, že to udělám, zbavím vás mého požadavku na vyřešení??
Jak mám chápat automatické prodloužení, pokud jej nevypovím, tak si vesele budete strhávat peníze po dobu několika let?? Co jsou to za móresy???



Tím, že jste mi znesnadnili cestu, jsem to nestihl včas vypovědět smlouvu.
I kdybych to učinil, fax by stejně nedošel, to vy víte.
Pokud mi až v emailu pošlete informace, že souhlasím s podmínkami, tak to je opravdu nepřípustné a na tyto podmínky nebudu brát zřetel!
Když jsem žádal podporu o zrušení profilu, tak mne navigovala, ale podle navigace nic nefungovalo, a podpora mi nepomohla.

Už mám dost vaší ignorace, výsměchu, jednání!!!


Požadované řešení

Stále tedy trvám /nechť si to "tým c-date" stále opakuje dokola/

- Navrácení zaplacené částky
- Smazání veškerých dat týkající se mé osoby
- Zaslání informace, že údaje byly smazány, že u vaší společnosti nejsou žádné pohledávky.
- Omluva a projevení lítosti nad vaším chováním mně, nespokojeným klientům
- Zrušení účtu
- Úprava formuářů a vynucený souhlas uživatele, že souhlasí, že po platbě za jeden měsíc souhlasí s automatickým prodloužením
- Úprava zrušení účtu podle zvyklostí jiných portálů, ...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2018 13:04, před 7 lety

Vzhledem k návaznosti na předchozí stížnost se shodným obsahem, zde uvádíme naše původní vyjádření a tu předchozí uzavíráme.

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevnikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.

Co se týče osobních údajů, lze po společnosti požadovat odstranění osobních údajů z databáze. Jestliže tak společnost neučiní či o tom spotřebitele nevyrozumí, je možné se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Vzhledem k tomu, že faxy společností provozující online seznamky bývají často nefunkční a dle nás se jedná o prvek komplikující vypovězení závazku, považujeme takový požadavek za nepřiměřený. V tomto kontextu je tedy dostačující výpověď zaslaná formou e-mailu. Jestliže spotřebitel takovou formou výpověď zasílal, k prokázání vypovězení vztahu stačí doložení již zaslaného e-mailu. Proto doporučujeme si komunikaci uschovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Řadu informací v souvislostí s řešením svého problému může spotřebitel nalézt také v příručce Evropského spotřebitelského centra zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

K dalším dotazům spotřebitele uvádíme následující:

Služba VašeStížnosti.cz slouží jako komunikační platforma mezi spotřebitelem a podnikatelem s tím, že doplňujeme naše právní stanovisko spolu s publikací stížnosti nebo později, když si o něj některá ze stran zažádá. Vzhledem k tomu, že jako spotřebitelská organizace nemáme žádné administrativně-mocenské pravomoci, nemůžeme věc závazně rozhodnout, pouze k ní poskytovat náš právní názor. Na popsané praktiky společností provozující online seznamky jsme opakovaně upozorňovali - viz např. https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.

Praktiky společností považujeme za značně problematické, což je patrné rovněž z našich vyjádření ke stížnostem. Ráznější postup bohužel není vzhledem k tomu, že v rámci služby VašeStížnosti.cz vystupujeme nestraně, možný.

Institut hromadné žaloby český právní řád ještě nezná. Věcný záměr zákona o hromadných žalobách byl teprve projednán vládou, takže bude k dispozici nejdříve v horizontu jednoho roku. Evropské spotřebitelské centrum pomáhá spotřebitelům s řešením sporů s podnikateli z jiných členských států EU. Závazně rozhodovat o sporech však také nemůže. To přísluší jedině soudu, který by mohl závazně stanovit, že praktiky společnosti nejsou v pořádku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.4.2018 10:00, před 7 lety

ID: K2SFCO38


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum C-date.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.4.2018 15:06, před 7 lety


Viktor Zelinka

Nekontaktovalo, protože nějaké automatické odpovědi, naučené odpovědi jen na to, co chyte Vy, prostě neberu zřetel.

Navíc, zatím jsem nedostal odpovědi na své otázky, mé požadavky stále trvají i přes Vaši ignoraci (fakta, dotazy) , odbíhání od tématu, ukrývání se za tým anonymních agentů, prodlužování doby řešení, to je prostě neakceptovatelné.....

Jen komunikujte veřejně, ať si ostatní, jak seznamka s oceněním Vítěz testu 2017, si toto ocenění zaslouží, nebo zda jde o další podvod z Vaší strany....

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 12:49, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.