Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22614Nedorucena zasilka ve stanoveny termin, naprosta neprofesionalita ridice a pracovnice zakaznickeho servisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2018, před 7 lety

Marie Schovankova

Znění stížnosti

Dobrý den,
Stížnost se vztahuje k zasílce číslo 08972192693. Dne 28.3. Jsem dostala sms, ze zásilka nemůže byt doručena a bude doručena na druhy den, tedy 29.3. Rano jsem obdržela sms s informaci o doručovacim okně mezi zhruba 12 a 14 hodinou a přizpůsobila tomu cely svůj denní program.
Když řidič nedorazil ani po hodině od údaneho časového údaje, zkusila jsem mu zavolat na číslo z sms. Telefon nezvedal, jednou mi to ihned tipl.
Rozhodla jsem se tedy zavolat na vás zákaznický servis a doufala, ze mi vaši operátoři pomohou vnést trochu světla do situace a říci, zda ma smysl stále čekat doma nebo co se vlastně děje. Slečna na zákaznické lince mi jen řekla, ze zavolá do depa a když jsem se zeptala, zda dostanu zpětnou vazbu o tom, co se tedy se zásilkou děje, tak bylo na druhé straně telefonu ticho a tak jsem si musela říct o to, aby mi slečna zavolala zpět. Řekla, ze zavolá. Jak asi tušíte, už jsem od slečny nikdy neslyšela.
Kolem 17 hodiny jsem tedy poslala sms s dotazem, zda mam na nej stále čekat a dostala jsem strohou odpověď: během odpoledne.
Bohužel teď je 21 hodin a zásilka stále nikde, ve vašem trackovacim systému jsem si dohledala, ze zásilku nestihl řidič doručit, ale od vás jsem nedostala žádnou informaci, ani automaticky generovanou sms.
Cely postup mi přijde maximálně neprofesionální, už jen to, ze vaši řidiči absolutně nekomunikuji a zasílání jejich telefonního čísla v sms tak postrádá jakýkoli smysl. Slečna na lince očividně nebyla nadšena, ze od ni očekávám určitou míru pomoci nebo výstup z našeho telefonátu a její ochota se rovnala nule. Také fakt, ze nebyla schopna dohledat a sdělit mi aktuální informace o moji zasilce mě o profesionalite její nebo vaši firmy nepřesvědčil.
Opravdu vaše firma čeká, ze zákazníci mají čas čekat doma 8 hodin na zásilku, která v závěru ani nedorazi? Nehledě na to, ze bylo před svátky a díky tomu zásilku dostaneme skoro až s týdenním zpožděním.
Vaši firmě jsem dala přednost před službami české posty v domnění, ze si polepším. Opak je pravdou, vaše služby a úroveň komunikace je snad ještě horší než u české posty.

Očekávám informaci z vaši strany, jak budete nastanou situaci řešit. Vzhledem k cele situaci se domnívám, ze by bylo vhodne, abyste zajistili doručení v co nejzazším možném termínu.


Marie Schovankova


Požadované řešení

Okamžitě sjednání nápravy v podobě doručení zásilky v nejbližším možném termínu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2018 14:26, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 12:50, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.