Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v průběhu měsíce unora jsem se s Vaší firmou dohodla na váš popud, že přejdu od O2 k vám. Přestože jsem žádala přechod k 1.4.18, provedli jste výpověď 26.2.18 se 30 denní výpovědní lhůtou, takže 02 ukončila smlouvu 27.3.18, ale vy jste mi do současné doby telefon neaktivovali. Když jsem hovořila 27.3. s vaším operátorem, řekl, že číslo bude zprovozněno 28.3.18. Když jsem volala dost rozčílená dnes, značně arogantní operátor mi sdělil, že požadavek není ukončen a neví, kdy k ukočení dojde. Viceméně mě poslal do háje, když jsem mu sdělila, že nehodlám s vaší firmou dále mít nic společného. V případě, že telefon nebude do zítřejšího dne aktivován, odstupuji od dohody o jeho přechodu. Zdenka Malíková
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci, a to písemnou prokazatelnou formou. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.