Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#22618Nezprovoznění prechodu od 02 k T-mobil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

51 minut 40 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2018, před 7 lety

Zdenka Malíková

Znění stížnosti

Dobrý den, v průběhu měsíce unora jsem se s Vaší firmou dohodla na váš popud, že přejdu od O2 k vám. Přestože jsem žádala přechod k 1.4.18, provedli jste výpověď 26.2.18 se 30 denní výpovědní lhůtou, takže 02 ukončila smlouvu 27.3.18, ale vy jste mi do současné doby telefon neaktivovali. Když jsem hovořila 27.3. s vaším operátorem, řekl, že číslo bude zprovozněno 28.3.18. Když jsem volala dost rozčílená dnes, značně arogantní operátor mi sdělil, že požadavek není ukončen a neví, kdy k ukočení dojde. Viceméně mě poslal do háje, když jsem mu sdělila, že nehodlám s vaší firmou dále mít nic společného. V případě, že telefon nebude do zítřejšího dne aktivován, odstupuji od dohody o jeho přechodu. Zdenka Malíková


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2018 13:13, před 7 lety

Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci, a to písemnou prokazatelnou formou. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.