Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jsme u společnosti UPC Česká republika již hodně let. Vždy jsme byli se společností spokojeni až do tohoto roku. Od 20. 2. 2013 jsme měli od UPC akční nabídku, která měla trvání jeden rok (poté se služby automaticky zdraží, což už tak mi přijde poněkud drzé, že zákazníky neinformují). Jednalo se o kombinaci služeb internetu 30Mb/s a kabelové televize Klasik (50 programů plus 1 balíček dle vlastního výběru zdarma). Samozřejmě máme pronajaté také jejich zařízení (modem a set-top-box). Cena celého balíčku včetně pronájmu těchto zařízení byla 541 Kč za měsíc. V lednu roku 2014 jsme do společnosti telefonovali, ohledně konce smlouvy na tento akční balíček. Informovali jsme se, zda nám poskytnou novou akční nabídku nebo popřípadě, abychom stihli dát výpověď služeb do 20. 2. 2014. Jejich operátor nám sdělil, že si nemusíme dělat starosti, že akční balíčky zákazníkům o rok prodlužují a že máme zavolat na začátku února roku 2014. Hovor jsme tedy ukončili s tím, že zavoláme na začátku měsíce února. Kolem 4. 2. 2014 jsme jim tedy opět zavolali. Slevový operátor, na kterého nás přepojili nám ale sdělil, že nám naši nabídku prodloužit nemůže, protože již není aktuální a musíme přejít na jinou nabídku, která je internet 40Mb/s a televize Klasik (50 programů plus 1 balíček dle vlastního výběru zdarma) a také nám kvůli tomuto internetu musí vyměnit stávající modem za modem wifi, cena se samozřejmě zvýší na 619 Kč. O takový internet vůbec nemáme zájem o výměnu modemu také ne. Jenže pokud by jsme až nyní podali výpověď budeme platit následující 2 měsíce za naše služby kolem 900 Kč. S operátorem jsme tuto situaci řešili ještě asi další 4 dny, po které se nic neměnilo a byli jsme nuceni jejich nabídku přijmout. Také jsme se informovali zda je možné ihned pod přijmutí nabídky podat výpověď jejich služeb, na což nám řekli, že ano, ale museli bychom za každý měsíc do ukončení smlouvy zaplatit 300 Kč, což by nás vyšlo na 3600 Kč. Toto jednání a lži zákazníkům mi přijde naprosto hnusné! Na to, že žijeme v demokratické zemi je takovéto jednání opravdu neadekvátní. Kdyby nám operátor v lednu nepodal nepravdivou informaci o tom, že nám balíček prodlouží od společnosti bychom odešli. Kde je spravedlnost v tuto chvíli opravdu nevím!
Vysokorychlostní internet 30Mb/s plus televize Klasik
Naše požadované řešení na tuto situaci by bylo takové, že buďto by nám cena služeb zůstala stejná nebo by služby zůstali stejné a popřípadě abychom mohli podat výpověď bez jakéhokoli poplatku.
|
Tweet |
Pokud je cokoli sjednáváno po telefonu, doporučujeme pořizovat záznam, stejně jako je má k dispozici poskytovatel služeb. Obsah hovorů bez nich není průkazný, tudíž se velmi těžko prokazuje pochybení operátora. Případně doporučujeme komunikovat písemně.
V tomto případě, pokud by se prokázalo pochybení a příslib operátora, odpovídal by za škodu, kterou chybně poskytnutou informací způsobil. V případě, že mělo dojít ke změně ceny, aniž by taková změna byla předem sjednána ve smlouvě, měl zákazník možnost od smlouvy bez sankcí odstoupit dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích. V případě, že se podává výpověď má poskytovatel služeb nárok pouze na 20% z ceny dosud nevyužitých paušálů.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.