Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
ZAKOUPIL JSEM ELEKTROKOLOBEŽKU GR1 V HODNOTĚ 19020.00 A V PARAMETRECH BYL UVÁDĚN DOJEZ 40KM DLE STAVU VOZOVKY A VÁHY ŘIDIČE-- MÁM 80KG- A JEZDIL JSEM S NÍ JEN PO ROVNÉM ASFALTU A DOJEZD BYL SOTVA 10KM--A BATERIE BYLA ZCELA VYBITÁ -VĚŘIL JSEM V TO ŽE TĚCH 40KM DOJEDE JELIKOŽ MÁM PROBLÉMY S CHŮZI A TEN DOJEZD JSEM POTŘEBOVAL.MYSLÍM ŽE TOTO JE KLAMÁNÍ ZÁKAZNÍKA A CHTĚL BYCH TOUTO CESTOU JI VRÁTIT.DĚKUJI ZA KLADNÉ VYŘÍZENÍ. LALIK PETR.
ČÍSLO MODELU 1590-ELEKTRICKÁ KOLOBĚŽKA--GR-1 OHNIVÁ FLAME.
CHTĚL BYCH DANOU KOLOBĚŽKU VRÁTIT PROTOŽE NESPLŇUJE ÚDAJ DOJEZDU KOLOBĚŽKY 40KM ALE JEN ASI 10KM- A TO MI VZHLEDEM MÉMU POSTIŽENÍ NEVYHOVUJE.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.