Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Eshop Exasoft mi dodal výrobek, který v podstatných parametrech nesplňoval to, co o něm na webu inzerovali = důvod odstoupit od kupní smlouvy pro nedodržení kvality při dodání. Místo vrácení mi peněz do 14 dnů, začal prodejce údajně zkoumat ten produkt (který jsem nijak nereklamoval, protože i laikovi musí být jasné, že jedním třípolohovým přepínačem nelze samostatně nastavovat 3 teploty a 3 rychlosti vzduchu kulmofénu, ostatně stačí se podívat na stránky výrobce, co o tomto produktu inzeruje on…), klamavou inzerci z webu neodstranili, zato se ztratily moje negativní recenze… Pak prodejce ten nebohý kulmofén dal údajně zkoumat ještě specialistovi, ale mně nevrátili peníze ani v jimi nezákonně posunuté době na 30 dnů.
Až další skoro týden na to mi vrátili část peněz, dál mi dluží 70 Kč a úroky z prodlení. Dal jsem jim ještě 2 dny, pak věc předám advokátní kanceláři…
Věc je o to závažnější, že Exasoft je garantován Heurekou.cz a tou dokonce vyhlášen jako finalista Shop roku 2017 ! Garance heuréka.cz se projevila pouze tak, že mi napsali, že jsou přesvědčeni, že mi ten eshop peníze vrátí (kdy, to neuvedli
Remington AS1220 E51 Amaze Smooth & Volume Airstyl na Exasoft.cz
Děkuji, na toto stačím sám, pouze chci varovat ostatní...
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.