Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#22650Opakovaně nekvalitní/zkažené ovoce a zelenina

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2018, před 7 lety

K Kutková

Znění stížnosti

Opakovaně jsme si přinesli z Billy v ulici Dělnická na Praze 7 ovoce a zeleninu, které jsme museli vyhodit. Například vevnitř červivé banány a jablka. Tento týden jsem vyhodila několik plesnivých rajčat ze zakoupené plastové vaničky a zkažená jsou vevnitř i jablka a citróny. Tohle jsou bohužel vady, které v obchodě nemohu poznat.

S Vaším obchodem jsem měla dobré zkušenosti v jiné části Prahy, ale po tom, co se teď tohle opakuje při každém nákupu, rozhodli jsme se už v Bille ovoce a zeleninu nebrat.


Požadované řešení

Myslím, že v tomto případě by mělo jít o systémové řešení a hledání cesty ke zkvalitnění prodávaného zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2018 11:07, před 7 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby podal podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 13:01, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.