Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Opakovaně jsme si přinesli z Billy v ulici Dělnická na Praze 7 ovoce a zeleninu, které jsme museli vyhodit. Například vevnitř červivé banány a jablka. Tento týden jsem vyhodila několik plesnivých rajčat ze zakoupené plastové vaničky a zkažená jsou vevnitř i jablka a citróny. Tohle jsou bohužel vady, které v obchodě nemohu poznat.
S Vaším obchodem jsem měla dobré zkušenosti v jiné části Prahy, ale po tom, co se teď tohle opakuje při každém nákupu, rozhodli jsme se už v Bille ovoce a zeleninu nebrat.
Myslím, že v tomto případě by mělo jít o systémové řešení a hledání cesty ke zkvalitnění prodávaného zboží.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby podal podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.