Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#22657Reklamace v záruční době

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2018, před 7 lety

Jiří Kucharský

Znění stížnosti

Reklamoval jsem dne 9.2.2018 tablet Lenovo TAB 2 A10-70 LTE zakoupený u společnosti O2 v OC Nová Harfa 9.2.2016 jako fyzická osoba. Reklamoval jsem jej pro nefunkčnost tlačítek "Zpět, Domů, Nabídka karet".

Při navrácení v protokolu servis konstatoval, že se závada neprojevila. Odzkoušeli jsme tedy zařízení přímo na prodejně, kdy tablet vykazoval stále závadu. Poté jsme tablet zaslali zpět do servisu s popisem, že závada se projevuje nadále.

Když se tablet opět vrátil ze servisu na prodejnu, servis konstatoval, že tablet je již po záruce a zůstal neopravený.

Nechal jsem jej opět zaslat na servis se zprávou, že jsem ho reklamoval 9. 2. 2018, a tudíž v záruce.

Dle sdělení prodejců na O2 se tablet opět vrátí se stejnou zprávou. Pokud bude třeba, dodám veškeré materiály související s reklamací.

Předem děkuji za Váš zájem.

S pozdravem,
Kucharský


Produkt

Tablet Lenovo, model TAB 2 A10-70 LTE


Požadované řešení

Vrácení finanční částky původní hodnoty tabletu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2018 09:12, před 7 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, a to i v případě, pokud byla k vyřizování reklamace určena třetí osoba. Všechny nároky je tedy nutné uplatňovat vůči prodávajícímu.

Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace (zjištěno a potvrzeno přímo na prodejně) a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena řádně a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, neboť společnost porušila smlouvu podstatným způsobem.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2018 17:47, před 7 lety

Pěkný den,
velmi nás tato skutečnost mrzí. Můžete nám prosím touto cestou zaslat číslo reklamačního protokolu?
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.4.2018 13:53, před 7 lety


Jiří Kucharský

Dobrý den, číslo reklamačního protokolu je:
9.2.2018 - 343 000 51/180
23.2.2018 - 343 000 62/180
15.3.2018 - 343 000 83/180

S pozdravem Kucharský

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2018 18:25, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.4.2018 11:09, před 7 lety

Pěkný den,
děkuji za zaslání. V tuto chvíli jsem vaší stížnost předal na specializované oddělení. Jakmile obdržím odpověď, ihned vás touto cestou kontaktuji.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.5.2018 15:39, před 7 lety


Jiří Kucharský

Dobrý den pane Šimáček,
máte nějaké informace o stavu reklamačního řízení.
Zařízení je od 9.2.2018 u společnosti O2.

Kucharský

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 07:23, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2018 13:59, před 7 lety

Pěkný den,
omlouvám se za pozdní reakci. Dle informací od kolegů, byla reklamace vyřešena v záruční době a to vyměnění vadného dílu, tedy displeje. Viz reklamační protokol v příloze.Doporučím navštívit tedy prodejnu, kde jste zařízení reklamoval.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 06:30, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.7.2018 21:29, před 7 lety


Jiří Kucharský

Dobrý den,

display byl vyměněn a tablet jsem si převzal. Velmi děkuji za spolupráci a přeji krásný den.

S pozdravem,
Kucharský

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2018 11:01, před 7 lety

Pěkný den,
těší mne, že došlo k vyřešení.
Přeji hezký začátek nového pracovního týdne.
Petr Šimeček,
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.8.2018 14:29, před 6 lety


Jiří Kucharský

Hodnocení: