Společnost


Fabian Pavel

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2266Nedokoncene dilo, neodstranene zavady a nedodelky po 1,5 (!) roce od zahajeni rekonstrukce WC a koupelny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 1 měsíc 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2014, před 11 lety

Natálie Nováková

Znění stížnosti

Naposledy jsme se sesli i za ucasti 3 dalsich lidi - kamaradky, ktera mi doporucila tohoto remeslnika, cloveka, ktery ho doporucil ji a nezavisleho remeslnika, ktery by pripadne ty zavady odstranil.

Dne 4.1.2014 jsme sepsali seznam nedodelku a nedostatku, ktere se maji odstranit, napr., instalovat chybejici revizni dvirka, prebrousit 3x zarubne a pretrit je barvou, opravit praskliny v sadrokartonu, zadelat diru v kuchyni pro rozvod vody, dodat tlacitko k Geberitu, ktere doposud chybi, zacistit podhledy / WC + koupelna / atd.


Produkt

Nedokoncene dilo, neodstranene zavady a nedodelky - rekonstrukce WC a koupelny


Požadované řešení

odstraneni vsech sepsanych nedodelku a zavad - nebo vraceni penez na zaplaceni jine firmy / remeslnika, ktery odstrani vsechny nedodelky a zavady dle seznamu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2014 10:04, před 11 lety

V případě, že byla uzavřena smlouva o dílo, je zhotovitel jej předat řádně zhotovené a včas. Pokud se na díle vyskytnou v průbehu dvou let závady, je objednatel oprávněn tyto vady u zhotovitele vytknout.
Vzhledem k tomu, že podnikatel již ukončil činnost v režimu živnostenského zákona a není ochoten vady odstranit, bude nutné se nároků vyplývajících z vadného provedení díla domáhat případně soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 12:30, před 10 lety

Subjekt Fabian Pavel se nerozhodl využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.