Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#22664Nedodržení termínu doručení zboží - Objednávka č. 101649249

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2018, před 7 lety

Jitka Vrbatová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 29.3.2018 mi měl být od 17 hod do 21 hod doručen mixér. Služba PPL mi odpověděla - viz níže, že jsem nebyla k zastižení, což není pravda, protože jsem zásilku čekala a v uvedenou dobu jsem byla přítomna doma. Řidič se prostě na to před Velikonocemi vykašlal. Dnes jsem volala na službu PPL, abych si domluvila nový termín doručení, ale u vaší společnosti jsem měla zaplaceno dodání zboží 29.3.2018 ve večerních hodinách. Nečekala jsem, že když si zaplatím službu, tak s dodáním zboží budu mít takové starosti - viz níže zpráva z PPL, která není pravdivá.
S pozdravem Jitka Vrbatová

Vážený zákazníku,

dnes jsme se Vám poprvé pokusili doručit Vaší zásilku.
Číslo zásilky: 40094462506
Odesílatel: Internet Mall , a.s.
Váha: 3.82 kg
PSČ příjemce: 19012
Dobírka 1362 Kč je možné uhradit řidiči platební kartou.

Protože toto doručení nebylo úspěšné, nabízíme Vám možnost, jak zásilku doručit k Vaší spokojenosti.


Produkt

Objednávka č. 101649249 - nedodání zboží v požadovaném termínu


Požadované řešení

Finanční kompenzace za nedodání zboží v požadovaném a zaplaceném termínu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2018 10:35, před 7 lety

Smlouvu uzavřel spotřebitel s prodejcem zboží, nikoli s přepravní společností. Prodejce je za zboží odpovědný do doby, než zboží spotřebitel převezme. Pokud je prodejce v prodlení s doručením zboží, může spotřebitel dle § 1978 občanského zákoníku prodejce dodatečně vyzvat a stanovit mu náhradní dodací lhůtu. Tuto lhůtu může poskytnout i mlčky, jak uvádí zákon. Pokud prodejce lhůtu nesplní, má spotřebitel právo od smlouvy s prodejcem odstoupit.

Pokud by se prodávající zavázal, že zboží bude expresně doručeno v určitý den, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.4.2018 19:30, před 7 lety

Vážená paní Vrbatová,

je mi líto, že jste nebyla spokojena s přepravní společností.

V rámci Vaší stížnosti se nyní obrátíme na dopravní oddělení, abychom zajistili vyjádření přepravce k termínu daného závozu.
Jakmile budeme disponovat s potvrzením, že přepravce Vám objednávku nedoručoval a i přes to uvedl, že jste nebyla k zastižení, budeme samozřejmě situaci řešit vrácením platby za uhrazenou a nedodrženou lhůtu.

Poprosila bych Vás tedy o strpení, budu Vás posléze informovat telefonicky na kontaktní údaj, který máte v objednávce uvedený.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.4.2018 08:44, před 7 lety


Jitka Vrbatová

Hodnocení:

Komentář: Slova zákazníka oproti slovu přepravní služby, vyjadřuji velkou nespokojenost s dopravní službou a garancí vaší společnosti s dodáním zboží. Možné vrácení malé finanční částky mi nestojí za další čekání na vyřízení mé stížnosti.