Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, dne 29.3.2018 mi měl být od 17 hod do 21 hod doručen mixér. Služba PPL mi odpověděla - viz níže, že jsem nebyla k zastižení, což není pravda, protože jsem zásilku čekala a v uvedenou dobu jsem byla přítomna doma. Řidič se prostě na to před Velikonocemi vykašlal. Dnes jsem volala na službu PPL, abych si domluvila nový termín doručení, ale u vaší společnosti jsem měla zaplaceno dodání zboží 29.3.2018 ve večerních hodinách. Nečekala jsem, že když si zaplatím službu, tak s dodáním zboží budu mít takové starosti - viz níže zpráva z PPL, která není pravdivá.
S pozdravem Jitka Vrbatová
Vážený zákazníku,
dnes jsme se Vám poprvé pokusili doručit Vaší zásilku.
Číslo zásilky: 40094462506
Odesílatel: Internet Mall , a.s.
Váha: 3.82 kg
PSČ příjemce: 19012
Dobírka 1362 Kč je možné uhradit řidiči platební kartou.
Protože toto doručení nebylo úspěšné, nabízíme Vám možnost, jak zásilku doručit k Vaší spokojenosti.
Objednávka č. 101649249 - nedodání zboží v požadovaném termínu
Finanční kompenzace za nedodání zboží v požadovaném a zaplaceném termínu.
|
Tweet |
Smlouvu uzavřel spotřebitel s prodejcem zboží, nikoli s přepravní společností. Prodejce je za zboží odpovědný do doby, než zboží spotřebitel převezme. Pokud je prodejce v prodlení s doručením zboží, může spotřebitel dle § 1978 občanského zákoníku prodejce dodatečně vyzvat a stanovit mu náhradní dodací lhůtu. Tuto lhůtu může poskytnout i mlčky, jak uvádí zákon. Pokud prodejce lhůtu nesplní, má spotřebitel právo od smlouvy s prodejcem odstoupit.
Pokud by se prodávající zavázal, že zboží bude expresně doručeno v určitý den, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.
Vážená paní Vrbatová,
je mi líto, že jste nebyla spokojena s přepravní společností.
V rámci Vaší stížnosti se nyní obrátíme na dopravní oddělení, abychom zajistili vyjádření přepravce k termínu daného závozu.
Jakmile budeme disponovat s potvrzením, že přepravce Vám objednávku nedoručoval a i přes to uvedl, že jste nebyla k zastižení, budeme samozřejmě situaci řešit vrácením platby za uhrazenou a nedodrženou lhůtu.
Poprosila bych Vás tedy o strpení, budu Vás posléze informovat telefonicky na kontaktní údaj, který máte v objednávce uvedený.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Slova zákazníka oproti slovu přepravní služby, vyjadřuji velkou nespokojenost s dopravní službou a garancí vaší společnosti s dodáním zboží. Možné vrácení malé finanční částky mi nestojí za další čekání na vyřízení mé stížnosti.