Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 28.3.2018 jsem se zděšení objevila ve spamu své emajlové schránky email z žádostí o zaplacení dlužní částky a to ve výši 2530Kč. Bohužel byla splatnost do 3.4.2018.
Okamžitě jsem tudíž začala jednat. Ten stejný den jsem přes PayPal uskutečnila platbu z jiné karty a odeslala email s žádostí zrušení VIP účtu. Na což mi bylo odpovězeno ve zkratce toto:
Jakmile bude úhrada dlužného poplatku přijatá a zaevidovaná, vymáhací proces bude zastaven a Váš profil bude definitivně vymazán (v případě, že si tak budete přát učinit).
Potvrzujeme Vám, že automatická prolongace Vašeho Prémiového členství již byla vypovězená a po úhradě stávajícího dlužného poplatku již nebudou vymáhány žádné další pohledávky.
V případě, že dlužný poplatek nebude z Vaší strany uhrazený, bude případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.
Bohužel mi doteď nepotvrdili přijetí platby a ani nereagují na mé emaily.
Seznamka Be2
Ráda bych zrušila VIP účet a již z touto firmou neměla nic společného.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 6RDXDG30
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.
Dobrý den,
včera ve 21:50 mi byl doručen email o zaplacení a zrušení VIP účtu.
Jsem ráda že se nakonec vše vyřešilo a že se společnosti již nadále nemám nic společného.
Děkuju
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.
Hodnocení: