Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Datum: 9. 2. 2014
Předmět: č. karty 42743337927
Dobrý den,
v souvislosti se změnou parametrů satelitního vysílání mi nefungují některé zaplacené programy balíčku MULTI. Máme zřejmě starší typ satelitního přijímače (při výměně karet jsme museli pořídit jiný oproti původně používanému), programy nám nejdou naladit. Jelikož nemáme možnost využívat zaplacené služby, obracím se na Vás s žádostí o ukončení smlouvy s Vámi , vrácení nespotřebovaného předplatného a vrácení alikvotní části poplatku od 4.2.t.r. za programy, které nemohu využívat.
V r. 2008, kdy jsme začali Vaše služby využívat, jsme investovali nemalé peníze do nákupu satelitu, zakoupili jsme kartu cca za 2000 Kč a mysleli jsme si, že se nám tato investice vyplatí. Při výměně karet jsme ovšem museli znovu investovat do satelitního přijímače. Nyní bychom museli opět investovat další cca 3000 Kč do nového přijímače. Občas přidáte do nabídky nějaký program, který pro nás znamená opět se obrátit na odborníky, kteří nám naladí - samozřejmě za poplatek cca 100 - 150 Kč. Zpočátku nám naladili zdarma, ale sami nám řekli, že vzhledem k častým změnám z Vaší strany není možné nadále tuto službu poskytovat zdarma. Berte prosím v potaz, že patříme do kategorie seniorů (mě je 66 let a manželovi 68 let) a takové výdaje si nemůžeme dovolit. Každopádně jsou i jiné nabídky, kde zaplatíme poplatek a nemusíme se starat o zařízení, protože je majetkem poskytovatele a nastavení programů funguje automaticky.
S pozdravem
Miluše Šaldová
Jelikož nemáme možnost využívat zaplacené služby, obrátila jsem se na firmu s žádostí o ukončení smlouvy, vrácení nespotřebovaného předplatného a vrácení alikvotní části poplatku od 4.2.t.r. za programy, které nemohu využívat.
|
Tweet |
V tomto případě, pokud je cena služby plně hrazena a ta není poskytována dle sjednaných podmínek, má zákazník právo na přiměřenou slevu z již uhrazené ceny. Bude ovšem nutné vědět, co způsobuje nemožnost spuštění určitých programů. Zda je to problém na straně společnosti nebo na zařízení.
Ustanovení obchodních podmínek, že započítané platby nevrací by nebylo pro spotřebitele účinné, pokud by služba nebyla poskytována řádně a společnost by byla povinná službu poskytovat dle smlouvy nebo vrátit cenu za nevyužitou část služeb.
Služba je na kartě aktivní, problém spočívá v přijímači, který neumožňuje příjem programů v MPEG-4 formátu a HD rozlišení. V tomto případě máme pro zákazníky velmi zajímavou nabídku v podobě dotovaného satelitního přijímače, který je navíc vybaven funkcí automatického přeladění programů v případě změny. Odpadají tedy náklady na technika. Doporučujeme zákazníkovi kontaktovat linku zákaznického servisu, kde se dozví podrobnosti o získání dotovaného boxu.
Dobrý den, reakce společnosti neřeší můj problém ukončení smlouvy, vrácení nespotřebovaného předplatného a alikvotní části za nepoužívané programy ode dne 4.2. t.r.
V r. 2008 jsem zakoupila kartu s tím, že je to jediná investice a navždy.
Při výměně karty ze strany společnosti jsem musela vyměnit satelitní přijímač, od té doby i přesto platit za naladění programů a teď již opravdu nechci kupovat další přijímač, protože po zkušenostech s touto společností se jistě za rok nebo dva objeví opět něco, co mi bude znemožňovat příjem programů bez další investice.
Chci proto ukončit smlouvu, vrátit nespotřebované předplatné a alikvotní část za nevyužívané programy ode dne 4.2. t.r.
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce podnikatele.