Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dnes jsem od Čseké pojišťovny dostala e-mail s informací, že mi posílali smlouvu a dopis se jim vrátil jako nedoručitelný ( !!!)... Na klientské lince pojišťovny jsem ověřila, zda mají v systému mou správnou adresu. Adresa byla správně. Ve schránce jsem nenalezla žádnou informaci o neúspěšném doručovacím pokusu .
Další případ je z dnešního dne kdy jsem podle tracking number nalezla svou zásilku a podle informace ve vašem systému se rovněž jednalo o neúspěšný doručovací pokus . To souhlasí. Byla jsem v práci. Bohužel ani v tomto případě jsem do schránky nedostala jakoukoli informaci, že by balík byl uložen na poště.
Abychom si nedoručené zásilky vyzvedli na poště, je v první řadě potřeba nás informovat, že tam jsou uloženy. Tyto potíže se v poslední době množí.
Budu ráda, pokud se pokusíte o nápravu.
S pozdravem ,
MUDr. Renata Arias
Vyžadovat na doručovatelích, aby nás o případném neúspěšném doruč. pokusu informovali.
Dříve jste posíálali i SMS . Lístek do schránky by stačil.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman