Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
celou řadu let, co lítám, se odbavuji vždy dlouho pres odletem a vždy si rezervuji zadní část letadla.
Učinila jsem tak i v pondělí 2.4.2018 na let v ve stredu 4.4.z Prahy do Kodaně na letiště Kastrup.
Při boardingu do letadla jsem zažila šok, když moje palubní vstupenka dozadu letadla byla pracovnici ČSA beze slova roztrhání a dostala jsem pouze se slovy: sedíte na 1A novou palubní vstupenku s tím, že jestli něco chci, ať si to vyřeším v letadle.
Vpředu letadla se lítat bojím, proto si vždy rezervuji místo dostatečně dopředu.
Jednání aerolinek mne velice zklamalo, bez mého vědomí a souhlasu oproti me rezervaci mám místo v první řadě.. aneb sedadlo z donucení.. fakt super přístup..:(( k čemu pak odbavení 36 hodin dopředu je????..Jen na vysvetlenou, i přes me prosby v letadle mi místo v letadle vyměněno nebylo..
Kateřina Švajcrová
Za takové jednání jsem si let i s odbavenym zavazadlem nezaplatila.
Sedím na místě, na kterém mám strach, způsob jednání sileny.
Žádám slevu za zakoupené letenky.
|
Tweet |
Pokud se v daném případě jednalo o doplňkovou službu za poplatek (preferované sedadlo v letadle), která nebyla následně poskytnuta, pak má spotřebitelka nárok na vrácení zaplaceného poplatku za tuto službu.
Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/. V případě, že spotřebitel již společnost kontaktoval a nebyl spokojen se způsobem, jakým byl jeho požadavek vyřízen, může se s návrhem na mimosoudní řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.