Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.3.2018 provedena objednávka zboží, na základě instrukcí provedena platba převodem z účtu dne 19.3.2018. Do dnešního dne nebylo dodáno zboží ani vrácena platba. S e-shopem se není možné spojit. Na e-mail neodpovídají, včera telefon pouze vyzváněl, dnes již volané číslo není dostupné. Děkuji
Objednané šaty - 2ks
Vrátit platbu
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Peníze byly vráceny klientovi podle její žádosti, bohužel produkt, který klient objednal, již nebyl k dispozici.
Ano, potvrzuji vyjádření e-shopu, že finanční částka byla vrácena zpět na můj účet. Dále bych se chtěla negativně vyjádřit k celé záležitosti.
Od zaplacení zboží převodem tzn. 19.3.2018 nebylo vůbec možné s e-shopem navázat spojení, až po urgencích mi byly peníze vráceny na můj účet dne 5.4.2018. Zmíněný e-shop vůbec nepokládal za nutné klienta obeznámit se skutečností, že objednané zboží již nemají k dispozici a na mě to udělalo dojem, že vyčkávají, kdo se ozve a poté to řešili.
Vám bych chtěla poděkovat za vstřícnost a ochotu se touto záležitostí zabývat.
Děkuji
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.
Hodnocení: