Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22684Odstupenie od zmluvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2018, před 7 lety

Zuzana Štorová

Znění stížnosti

Dobry den,
dna 1.4.2018 som sa zaregistrovala na internetovej zoznamke be2. nasledne som uhradila poplatok 9,96 EUR na 1 mesiac premioveho clenstva. Ako ostatni uzivatelia som nevedela, ze clenstvo bude automaticky predlzovane a platby automaticky strhavane z platobnej karty..Nakolko pri registrovani nic take spominanie nie je.
Vcera, t.j. 3.4.2018, teda po troch dnoch som pisomne kontaktovala zakaznicke centrum a dva krat poslala vyplnene, podpisane tlacivo Odstupenie od zmluvy. Nakolko podla Obchodneho zakonnika mam ako spotrebitel pravo na odstupenie od zmluvy do 14 dni.
Obraciam sa na Vas s prozbou urychlit tento proces, nakolko ked vidim na internete na nich rozne staznosti, obavam sa, ze toto bude na dlhsie a budu cakat, kedy mi mozu strhnut dalsie peniaze na dalsiu dobu pouzivania. Povazujem to za nekale praktiky tejto spolocnosti. Prisiel mi od nich mail z automatu, ze sa pokusia odpovedat na mol mail do 3 pracovnych dni. Avsak ja ziadam o zrusenie clenstva k 3.4.2018, tak ako som im to napisala.
Dakujem za skore vybavenie mojej ziadosi.


Produkt

automaticke predlzenie premioveho clenstva, automaticke strhavanie platby, nedostatocne informovanie zakaznika


Požadované řešení

ziadam o okamzite zrusenie premioveho clenstva, mojho uctu, vymazania vsetkych osobnych udajov a udaje o platobnej karte z ich databazy.
tak isto ziadam aj potvrdenie o zruseni clenstva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2018 11:13, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2018 14:33, před 7 lety

ID: 4QQLJC44


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.4.2018 14:37, před 7 lety


Zuzana Štorová

Dakujem za Vasu pomoc, spolocnost ma pisomne kontaktovala a problem vyriesila v moj prospech. Myslim, ze bez Vas by som sa este nacakala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 13:12, před 6 lety

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.7.2018 13:13, před 6 lety


Zuzana Štorová

Hodnocení: