Počet nahlášených stížností: | 121 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prosinci 2016 (7.12.2016) jsem objednala a zaplatila u firmy SLEVOLANDIE.CZ "Kouzelný spravovač zipů" (Kouzelná sada zipů do všech bund, kalhot a svetříků - již žádné přešívání) - obj. č. 22919 za celkem přijatelnou cenu (86,-), ale neúměrně vysokou cenu za dopravu (82,-) - celkem 168 Kč.
Reklamaci jsem podala prostřednictvím formuláře na web. stránkách firmy. Dále jsem dodání opakovaně urgovala. Pracovnice zákaznického centra M. Pavelková se občas ozvala s omluvou a s tím že zboží bude nebo dokonce bylo již expedováno a s různými výmluvami. V poslední zprávě dokonce avizovala dárek za způsobené komplikace ... pak se odmlčela zcela.
Jsem dost obezřetná, ale v tomto případě jsem naletěla. Následně jsem zjistila, že i webové stránky dost špatně fungují, někdy vůbec, někdy jen částečně a zcela nefunguje sekce můj účet -
"přehled objednávek". Proto nebylo možné se podívat, zda bylo zboží
vyexpedováno nebo v jaké fázi se objednávka nacházela.
Již jsem to vzdala, až jsem narazila na ověření e-shopu na dTestu a možnost připojit se se stížností.
Považuji to za důležité pro další zájemce, aby nenaletěli jako já!!! Je to zjevně hra malých čísel, která po součtu přináší obrovské sumy. Četla jsem, že u mnohých poškozených zase o tak malé částky nešlo. To se to vydělává bez práce :-(
Kouzelná sada zipů do všech bund, kalhot a svetříků, 1 ks, model č. 10647
Vzhledem k délce doby, kdy zboží nebylo dodáno, požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.