Společnost


DATAFIN LTD - odštěpný závod zahraniční právnické osoby

Počet nahlášených stížností:121
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#22685Nedodání objednaného a zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2018, před 7 lety

Jana Dřízhalová

Znění stížnosti

V prosinci 2016 (7.12.2016) jsem objednala a zaplatila u firmy SLEVOLANDIE.CZ "Kouzelný spravovač zipů" (Kouzelná sada zipů do všech bund, kalhot a svetříků - již žádné přešívání) - obj. č. 22919 za celkem přijatelnou cenu (86,-), ale neúměrně vysokou cenu za dopravu (82,-) - celkem 168 Kč.
Reklamaci jsem podala prostřednictvím formuláře na web. stránkách firmy. Dále jsem dodání opakovaně urgovala. Pracovnice zákaznického centra M. Pavelková se občas ozvala s omluvou a s tím že zboží bude nebo dokonce bylo již expedováno a s různými výmluvami. V poslední zprávě dokonce avizovala dárek za způsobené komplikace ... pak se odmlčela zcela.
Jsem dost obezřetná, ale v tomto případě jsem naletěla. Následně jsem zjistila, že i webové stránky dost špatně fungují, někdy vůbec, někdy jen částečně a zcela nefunguje sekce můj účet -
"přehled objednávek". Proto nebylo možné se podívat, zda bylo zboží
vyexpedováno nebo v jaké fázi se objednávka nacházela.
Již jsem to vzdala, až jsem narazila na ověření e-shopu na dTestu a možnost připojit se se stížností.
Považuji to za důležité pro další zájemce, aby nenaletěli jako já!!! Je to zjevně hra malých čísel, která po součtu přináší obrovské sumy. Četla jsem, že u mnohých poškozených zase o tak malé částky nešlo. To se to vydělává bez práce :-(


Produkt

Kouzelná sada zipů do všech bund, kalhot a svetříků, 1 ks, model č. 10647


Požadované řešení

Vzhledem k délce doby, kdy zboží nebylo dodáno, požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2018 11:18, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 17:12, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.