Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#22687Nevhodné jednání vedoucí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2018, před 7 lety

Vladimir Kucera

Znění stížnosti

Billa 4.4.2018 cca 10.45hod banany velka cedule cca 34kc skrtnuto na cca28kc pri vazeni cena 34kc pak jsem zadal o vysvetleni prodavac neumel vysvetlit tak jsem pozadal o zavolani vedouci p.vedouci nic nevysvetlila sla rovnou k regalu bananu velkou ceduli se slevou sundala a ukazala mi malinkou cedulku cca 5×10cm schovanou za kopici bananu s tim zento je platna cena cca34kc rekl jsem ze to neni zadne jednani ( zadna omluva za spatne uvedenou cenu) ze si ze mne dela legraci takovimto jednanim a at si ty banany nechaji a strci si je nekam p vedouci rekla doslova zen si je strci treba do pr.... tak jsem rekl co si to vubec k zakaznikovi dovoluji jeste se do toho nemistnimi poznamkami "jste chytry jako nejakej reditel" atd.pani prodavacka udajne od "mleka" silnejsi cernovlasa na kratko ostrihana mam za to ze jednani obouch vasich pracovnic bylo velmi velmi nestasne a neprofesionalni dekuji s pozdravem Vas zakaznik Vladimkr Kucera


Produkt

Banany inzerovane ve sleve cca 34kc na cca 28kc velkou ceduli nad banany


Požadované řešení

Omluvu za neprofesionalni jednani prislusnych pracovnic a jejich pripadne pouceni jak se zakaznikem jednat stacilo se omluvit za nesundani neplatne cenove cedule coz se muze stat ale to co bylo predvedeno mne pekne vytocilo dekuji Kucera


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2018 11:57, před 7 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 14:34, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.