Společnost


PČS agency

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22688Nevrácení vstupného - Elán Mikulov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2018, před 7 lety

Martin Červenka

Znění stížnosti

Zakoupil jsem vstupenky ve výši 1320,- Kč na koncert Elánů do Mikulova na 17.6.2017, který byl zrušen. Se společností PSČ agency se mi podařilo spojit jen jednou, poté na emaily a telefony nikdo nereagoval. Do dnešního dne nemám peníze na účtě zpět. Jejich www stránky pcsagency.cz byly zrušeny.
Podle Vašeho doporučení jsem na adresu společnosti (uvedenou na lístcích a v obchodním rejstříku) zaslal předžalobní výzvu. Dopis jsem zaslal doporučeně s dodejkou. Zásilka nebyla přijata a vrátila se mi zpět. Chci se zeptat, jestli je i tak předžalobní výzva platná?
Dále se chci zeptat, jak dále postupovat a jaké kroky mám nyní učinit pro získání dlužné částky?


Požadované řešení

Vrácení peněz za vstupenky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2018 08:23, před 7 lety

V případě, že by podnikatel se zamýšlel doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití, což znamená, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Požaduje-li spotřebitel neúspěšně po obchodníkovi vrácení peněžité částky a dosavadní pokusy o mimosoudní řešení spotřebitelského sporu nebyly úspěšné, lze přistoupit k vymáhání nároků soudní cestou – prostřednictvím návrhu na vydání platebního rozkazu.

Platební rozkaz je rozhodnutí soudu, které může být vydáno jen v případě, kdy žalobce nárokuje zaplacení peněžité částky a právo na její zaplacení vyplývá již z žalobcem doložených skutečností. Pro platební rozkaz je charakteristické, že k jeho vydání obvykle dojde bez nařízení soudního jednání a bez vyjádření druhé strany, a to v horizontu několika týdnů od doručení návrhu na jeho vydání k soudu.

Návrh na vydání platebního rozkazu podává žalobce k příslušnému soudu, tj. zpravidla k okresnímu soudu (v Praze k příslušnému obvodnímu soudu, v Brně k Městskému soudu), v němž se nachází místo podnikání obchodníka (žalovaného), je-li fyzickou osobou, či sídlo, je-li právnickou osobou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2018 00:23, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.