Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
26.3. obdrzeli od DM muj balik, prisla sms ze utery budou dorucovat. Nic. Volam kuryrovi, nebere tel, volam ve stredu, rika mi ze odpoledne priveze, nic. Prijde dalsi sms ze doruci ve ctvrtek, nic! Pak velikonoce, bez sance s nekym mluvit! Pondeli pisou ze maji ‘provozne technicke komplikace’ . Ale do telefonu ani na email nejsou schopni komplikace popsat. Volam DM a ty zjistili v utery odpoledne, ze GEIS zasilku poskodili...to mi GEIS nebyl schopen tyden rict...pak email od geis ze doruci v utery...nic...pak ze dnes 4.4. nic! Volam znovu a pry dnes doruci...nic, nakonec poslali email ze zasilku poslali odesilateli...nepochopim!! Tak kde sakra jsme?
Doruceni zasilky z eshopu DM
Zbozi DORUCIT (kdyz je to napln jejich prace) a udelat patricne kroky ve svem zakaznickem servisu, kde si kazdy vymysli co se mu chce a nejzajima je zakaznik! Muzu dodat email komunikaci i sms potvrzeni! Pokud bych je sam neuhanel cely tyden, pravdepodobne by ani neozvali!
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.