Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#22691Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2018, před 7 lety

Kateřina Jandásková Némethová

Znění stížnosti

Vážení,
tento týden již podruhé se stalo,že doručovatelka Jaroslava Cacková vhodila do poštovní schránky našeho RD výzvu při nezastižení adresáta. V obou dnech jsme ale byli doma(můj syn a jáí)ale nikdo nezvonil, aby se pokusil zásilku předat.Potom jsme našli výzvy ve schránce.Toto jednání považuji za nehoráznost a nechápu, jak si toto může zaměstnanec počty dovolit!
Žádám, aby byla tato doručovatelka exemplárně potrestána a abych o tomto byla informována.Rovněž žádám o opakované doručení zásilek, protože mám problém si je vyzvedávat na poště.
Dokud poštu doručovala předchozí doručovatelku,nebyl žádný problém. Paní Cacková si ale evidentě ulehčuje svoji práci na úkor obyčejných lidí a to nebudeme tolerovat.
Očekávám Vaše vyjádření na e-mailu
S pozdravem
Kateřina Jandásková Némethová


Požadované řešení

Doručovat vše v pořádku, nikoiv řešit vhozením papíru do schránky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2018 12:07, před 7 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.