Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.3.2018 jsem zakoupila v internetovém obchode www.streetin.cz bundu za 1388,- Kč včetně DPH. Její platba proběhla kartou online. Bunda byla poté zaslána zásilkovnou, z mé strany vyzvednuta 13.3.2018. Dne 14.3.2018 jsem zaslala zpět a vrátila tak zboží ve 14ti dnech bez udání důvodu a požadovala vrácení peněz. Dne 16.3.2018 byla zasálka u prodejce převzata a přišel potvrzující e-mail. V e-mailu však bylo uvedeno, že vrácení peněz na můj uvedený účet proběhne do 30ti dnů. Což zákon o ochraně spotřebitele nepovoluje. Když jsem se ozvala, že požaduji vrácení peněz v zákonem stanovené lhůtě 14ti dnů, bylo mi odpovězeno, zda počkám s vrácením do 19.4.2018. Když jsem se opět vyjádřila, že s tím nesouhlasím, prodejce přestal komunikovat. Dne 30.3.2018 uplynula 14ti denní lhůta pro vrácení peněz. Chtěla bych tímto podat stížnost na tento e-shop, který neplní zákonné lhůty pro vrácení pěnez za vrácené zboží. Nejsem jediná komu se to s tímto obchodem již stalo dle recenze na google.
GL-6056-46 Dámská bunda hnědá, Velikost S
Požaduji okamžitě vrátit peníze.
Nesouhlasila jsem hned po Vašem prvním e-mailu s vrácením peněz do 19.4.2018 (do 32dnů), tedy měla být částka vrácena v zákonné lhůtě 14ti dnů tedy do 30.3.2018.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala (v daném případě však již bylo zboží vráceno prodávajícímu). Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka navíc požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.