Společnost


Solomio Studio s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22696REKLAMACE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2018, před 7 lety

NATALIA COLENCOVSCAIA

Znění stížnosti

dne 28.03 2018 jsem reklamovala detske zimni boty,29.03 2018 dostala jsem sms ze reklamace je vyrizena,dnes na prodejne mne byla nabidnouta vymena zbozi za neco jineho,zadala jsem vraceni castky,prodavajci mne odmitla vratit castku-ze to neni mozne?,Na reklamace jsem dneska dopsala ze odmitam vymenu a zadam o vraceni penez.myslim ze mam na to pravo?dekuji,za odpoved,N.Colencovscaia


Produkt

detske zimni kotnikovy boty vel.38


Požadované řešení

vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2018 12:35, před 7 lety

Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové totožné věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Pokud by však nebyla možná oprava věci ani její výměna za novou, pak je možné požadovat odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacené částky za obuv.

V žádném případě nemůže prodávající spotřebitele nutit, aby místo výše uvedených nároků přistoupil na výměnu za jiné zboží v dané hodnotě.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2018 22:41, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.