Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Jak je možné že jsou akční ceny na regálech když neplatí? Člověk pak přijde k pokladně a polovinu věcí tam nechává protože ceny v akci které jsou na regálech vlastně neplatí a zboží je za původní cenu. Je to akorát okrádání lidí protože málokdo si zkontroluje účtenku již v prodejně v tom chaosu co tam panuje a pak se doma diví kolik to vůbec za zboží zaplatil když byla cena u produktu v akci. To ani nemluvím o ovoci a zelenině. Už při vchodu do do obchodu je cítit silný zápach plesniveho ovoce a zeleniny a v regálech je to také vidět plesnivé rajčata a tak dále prostě hnus. Další věc je že je úplně k nepochopení akce od do v několika rozvržených dnech mě to přijde jako nesmysl a myslím si že i spoustě dalších lidí. A jako poslední věc nedostatek akčního zboží a doplnění regálu se zbožím a dlouhé fronty u kas.Tyhle všechny zjištění jsem zpozoroval v Kauflandu v Ústí nad Labem ve Všebořické ulici.
Přehlednější ceny lepší organizace více akčního zboží.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou na regálu, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud ovoce a zelenina nesplňují zákonné požadavky na jejích kvalitu (např. plesniví), může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn při zjištěném porušení zákona uložit společnosti pokutu s přihlédnutím zejména k závažnosti zjištěných pochybení.
Nedostatek akčního zboží může nastat, pokud je akce uvedená společností v reklamním letáku nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Pokud by zásobení zbožím , které je v akci nabízeno, bylo velmi nízké, mohlo by jít o jednání, které lze podřadit pod klamavé konání, jakožto klamavou obchodní praktiku, a to dle přílohy č. 1 písm. d) k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Stížnost se nachází ve fázi ze kaufland i prez odeslání stížnosti a dokonce i nekolika pořízených fotografií které jsem poslal prilohou v emailu na jejich servisní centrum neodpovídá a situace se nijak nezměnila proto se kauflandu uz vyhýbám obloukem.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Omlouváme se za prodlení v odpovědi. Jak jsme již uvedli výše, pro komunikaci se zákazníky a zpracování podnětů zákazníků společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Se zákazníky tedy komunikujeme prostřednictvím e-mailu, jako je tomu ve Vašem případně, nebo telefonicky.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Hodnocení: