Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
čekal jsem dvě zahraniční zásilky a po oznámení o vyzvednutí jsem na poště dostal jen jednu, druhou se nepodařilo nalézt. Obě zásilky byly v evidenci pošty, takže byly doručeny. Po cca 10 dnech jsem šel na poštu znovu a opět se nepodařilo zásilku najít.
Na ztracenou zásilku jsem čekal několik týdnů, takže návrh pracovnice pošty, abych počkal do inventury a že se pak možná podaří zásilku najít, nepřipadala v úvahu.
Žádám o dořešení problému buď nalezením zásilky nebo proplacením ceny.
S díky
Emil Ruda
digitální měřidlo na motocykl
proplacení nákupní ceny
|
Tweet |
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.