Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#22707Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2018, před 7 lety

Petr Pešek

Znění stížnosti

Podávám stížnost na řidičku PPL H.,která mi nedoručila balík poslaný z Německa a balík byl poslán zpět do Německa.V údajný den doručení jsem byl doma,zvonky fungují a slyšel bych i kdyby přijelo PPL auto.Po dnešní telefonické stížnosti mě paní H. lhala,že tady byla a opakovaně i večer.Byl jsem celý den i večer doma.Řekla mi,že telefonovala z nějakým panem Peškem z Bublavy a tam žádný takový pán nebydlí!
Balík byl pojištěn v Německu.
Děkuji za vyřízení mé žádosti. Petr Pešek


Produkt

číslo zásilky CV 62869 4299 5DE


Požadované řešení

Žádám o kompenzaci částkou 1.200,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2018 16:44, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 13:18, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.