Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Podávám stížnost na řidičku PPL H.,která mi nedoručila balík poslaný z Německa a balík byl poslán zpět do Německa.V údajný den doručení jsem byl doma,zvonky fungují a slyšel bych i kdyby přijelo PPL auto.Po dnešní telefonické stížnosti mě paní H. lhala,že tady byla a opakovaně i večer.Byl jsem celý den i večer doma.Řekla mi,že telefonovala z nějakým panem Peškem z Bublavy a tam žádný takový pán nebydlí!
Balík byl pojištěn v Německu.
Děkuji za vyřízení mé žádosti. Petr Pešek
číslo zásilky CV 62869 4299 5DE
Žádám o kompenzaci částkou 1.200,-Kč.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.