Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#2271Neuznaná třetí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 6 měsíců 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2014, před 11 lety

Josef Sluka

Znění stížnosti

Dne 14.10.2013 jsem v ELECTROWORLDU ve Zličíně koupil Tablet GoClever R 974.2 seriové číslo GCTR974213031736,po určité době se tablet zasekával, nešel bez problému zapnout ani vypnout. Když se podařilo tablet znovu zapnout naskočil symbol GoCleveru a tablet dále nereagoval. Reklamoval jsem tablet v ELECTRWORLDU ve Zličíně dne 27.11.2013. Tablet byl zaslán do servisu a 18.12.2013 mi byl předán po opravě. Ve zprávě ze servisu bylo vyjádření technika, že byl software opraven u výrobce. Po krátké době se tablet zasekl a po resetování opět naskočil symbol GoCleveru a tablet dále nereagoval. 31.12.2013 jsem znovu reklamoval tablet v ELECTROWORLDU a 7.1.2014 mi byl vrácen s vyjádřením servisního technika, že byl systém přehrán. Po třetí stejná závada, reklamoval jsem 17.1.2014 a tablet vrácen s vyjádřením, že se závada neprojevila a zařízení bylo uvedeno do továrního nastavení. Dne 15.2.2014 se opět objevila stejná závada, tablet nejde zapnout. Znovu tedy budu počtvrté reklamovat stejnou závadu.


Produkt

Tablet GoClever R 974.2 seriové číslo GCTR974213031736


Požadované řešení

Po zkušenostech s jednáním pracovníků ELECTREWORLDU a lživým vyjádřením servisu, který tvrdí, že závada se neprojevuje a při tom byl tablet uveden do továrního nastavení, žádám jednoznačně o vrácení peněz, abych si mohl koupit tablet u seriozního prodejce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2014 10:56, před 11 lety

V případě, že se na výrobku vyskytne po třetí stejná závada po dvou předchozích opravách, je kupující oprávněný žádat odstoupení od kupní smlouvy dle § 622 odst. 2 občanského zákoníku. Pokud nedojde k uznání reklamace, není prodejce oprávněn do výrobku jakkoli jinak zasahovat, než jej posoudit a zároveň je povinný zamítnutí reklamace řádně odůvodnit v souvislosti s reklamovanou vadou dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
V případě, že by vada nebyla uznána lze využít soudního znalce pro posouzení vady, který by vyhotovil i znalecký posudek. Pokud by vyzněl ve prospěch kupujícícho, může žádat dle § 598 občanského zákoníku i náklady na jeho pořízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 15:05, před 10 lety

Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2015 17:38, před 9 lety

Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.9.2015 17:38, před 9 lety


Josef Sluka

Hodnocení:

Komentář: Po čtyřech reklamacích stejné závady, výrobku - Tabletu GoClever R 974.2, mi konečně byla dne 31. 3. 2014 vrácena kupní cena. Po čtyřech měsících dojíždění ( 5 x ) do společnosti Electro World a dohadování se s pracovníky reklamací. Třetí reklamace mi nebyla uznána, a proto jsem musel opět reklamovat stejnou závadu počtvrté. Tak jak jsem si všiml u jiných stížností, je to asi běžná praxe ve společnosti Electro World, že třetí reklamaci neuznají, aby nemuseli měnit výrobek za bezvadný nebo vracet peníze a tak dostatečně otrávili zákazníky, aby raději od reklamace ustoupili.
Teprve při čtvrté reklamaci, kdy jsem prodejci předložil písemné odstoupení od smlouvy, vyjádření dTestu a DVD kamerového záznamu uvedené závady mi po měsíci vrátili peníze. Tak si určitě nepředstavuji seriozního obchodníka, a proto se společnosti Electro World pro příště z daleka vyhnu.