Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#2272Podvodné uzavření smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 měsíců 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2014, před 11 lety

Jiřina Kučerová

Znění stížnosti

Dobrý den.
V 30.10.2013, navštívil dealer společnosti AIR telecom mojí babičku, ročník 1924 a nabídl ji, levnější volání a výměnu přístroje od roku 2014.Babička je téměř hluchá ale pevnou linku má aby nám mohla zavolat, ohledně nákupu, lékaře apod.Přesto, že předložila tomuto dealerovi platnou smlouvu s LIVE telecom, a ten pán Filip Honsa jasně ze smlouvy vyčetl, že je s Live platná až do června 2014, slíbil jí, že smlouvu vypoví a po té aktivuje novou s AIR telecom. Jenže smlouvu aktivoval následně druhý den a při verifikačním rozhovoru pracovnice klidně smlouvu aktivovala i přesto, že byla u babičky na návštěvě paní Vacková, čili cizí člověk a té pouze sdělili, že kauce 300kč bude vrácena po uplynutí smlouvy za 24.měsíců. O tom, že službu aktivují okamžitě, nepadlo ani slovo. Nikdo nevěděl, že to bylo aktivováno ihned druhý den a tím pádem jsme nemohli reagovat a okamžitě do 14.dnů smlouvu zrušit. No a nastal kolotoč. Babičce od LIVE telecom napočítali sankci za předčasné ukončení smlouvy a zároven AIR telecom, požadoval platby za novou službu. Po našich urgencích a prosbách aby službu zrušili, nám poslali dopis, že na dva měsíce dávají 100 procent slevu na paušál. To ale nic neřeší, stejně se museli platit dva telefony a AIR telecom, nadále vyhrožuje sankcemi za 24. měsíců při odstoupení.
Je to hyenismus a podvod na staré osobě. Zmíněný dealer, nám nikdy tel. nezvedl a AIR se chová naprosto nekorektně.Nechceme nic víc, než aby potrestali toho dealera a vzhledem k podvodu, který udělal, smlouvu ukončili bez sankcí. Na to ale reagují sankcemi za předčasné ukončení smlouvy, kterou takovým podvodem uzavřeli. S pozdravem, Kučerová J.


Požadované řešení

Ukončení smlouvy bez sankcí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2014 14:50, před 11 lety

Od 8.8.2013 může operátor žádat při ukončení smlouvy spotřebitelem pouze 20% z ceny dosud nevyužitých paušálů. Pokud při sjednávání smlouvy byly užity klamavé obchodní praktiky, je možné podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu. Takové jednání bude ovšem nutné prokázat. Zároveň platí, že pokud nebyl spotřebitel poučen o právu na odstoupení, má právo v takovém případě odstoupit do 1 roku dle § 57 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.7.2014 17:04, před 10 lety


Jiřina Kučerová

Chtěla jsem vypovědět smlouvu bez sankcí z důvodu toho, že zmíněný dealer řádně babičku nepoučil o 14.denní výpovědní lhůtě a společnost smlouvu vypoví opět pouze za finanční sankci. Podávám podnět na ČTÚ pro klamavé praktiky.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2014 11:59, před 10 lety

Dobrý den paní Kučerová,
po prodeji služby se vždy uskuteční kontrolní hovor na zákaznické lince, ve kterém je zákazník informován o změně poskytovatele, aktivaci služby, měsíčním paušálů, o volných minutách.
Ve Všeobecných obchodních podmínkách je uveden postup na ukončení služby v zákonné lhůtě 14 dní. V tuto chvíli je služba využíváná.

S pozdravem

Lenka Flašarová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.9.2014 16:41, před 10 lety


Jiřina Kučerová

Dobrý den.
Tohle je snad schválnost. Váš tzv. verifikační rozhovor, který Jste uskutečnili a který jsem žádala přehrát, nebyl vůbec veden s babičkou ale pouze s paní, která tam byla na návštěvě a na rozdíl od babičky, slyší. To ale vůbec Vaši pracovnici nezajímalo, že nemluví s osobou, které se to týká a místo toho aby na rovinu řekla, že služba je aktivovvána okamžitě, dotyčné paní sdělila, že kauce bude vrácena po ukončení 24.měsíců. To je vše. Dál trvám na vypovězení služby bez sankcí a ukončení veškerých kontaktů s Vaší podvodnou společností.!!!

Reakce společnosti

Publikováno
2.9.2014 11:17, před 10 lety

Dobrý den paní Kučerová,
hovor jsem prověřila a zákaznice obdržela informaci o aktivaci naší služby do 24 hodin po podepsání smlouvy. Vratnou kauci vracíme po 6 měsících dobré platební morálky. Paní Kučerové jsme vratnou kauci vrátili převodem na platbu v dubnu tohoto roku. Faktura vystavená 1.5.2014 byla o tuto částku ponížena.
Pokud paní Kučerová trvá na ukončení služby, budeme postupovat v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami.

S pozdravem

Lenka Flašarová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.9.2014 13:35, před 10 lety


Jiřina Kučerová

Dobrý den.
Je to zbytečné, bud nemluvíte česky, nebo nevim. Jasně říkám, že Váš rozhovor nebyl veden s pí. Kučerovou ale s pí Vackovou, která tam byla v době hovoru na návštěvě. Není důležité, co Jste prověřovala ale to, že ůdajnou aktivaci, Jste vůbec nezmínili, mám svědectví dotyčné paní a s babičkou Jste nemluvili, protože ta prakticky neslyší. Dotyčný rozhovor jsme požadovali přehrát, nebylo nám to umožněno. Dál se s Vámi nebudu dohadovat, vše jsem předala úřadům a nadále trvám na ukončení smlouvy bez sankcí. Kučerová.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2014 09:22, před 10 lety

V tomto případě záleží na okolnostech, které provázely uzavření smlouvy a důkazním postavení spotřebitelky. Pokud se spotřebitelce nepodaří prokázat předmětné skutečnosti, bude se vycházet ze skutečností uvedených ve smlouvě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.9.2014 13:24, před 10 lety

Dobrý den paní Kučerová,
hovory slouží pouze pro vnitřní kontrolu poskytovatele a není možné Vám hovor poskytnout.
V případě ukončení služby bude postupováno dle informací výše.

S pozdravem

Lenka Flašarová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.9.2014 14:04, před 10 lety


Jiřina Kučerová

Dobrý den.
Vpořádku, uvidíme, zda lze klidně aktivovat službu aniž mluvíte s dotyčnou osobou, které máte službu aktivovat. Já budu postupovat na radu právníka, dle platných zákonů a budu babičku bránit, proti Vašim podvodům. Na 90.l. člověka si troufnete a máte neskutečnou drzost, odvolávat se na podvodem uzavřenou smlouvu. Nenechám to být, dokud nebudete za takové jednání, spravedlivě potrestáni.. Kučerová.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2014 14:18, před 10 lety

Dobrý den,
kontrolou systému jsme zjistili, že je služba plně využívána.

S pozdravem

Lenka Flašarová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.11.2014 17:28, před 10 lety


Jiřina Kučerová

Dobrý den.
A co má asi babička dělat když službu každý měsíc platí. Já sem se neptala, jestli službu využívá, tak laskavě šetřete můj čas, protože s blbcem se nedomluvíš...Jiný, slušnější výraz na Vaše nesmyslné komentáře, nemám...!!!! Nadále chci s Vaší společností skončit... To je vše!!!!

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2014 11:54, před 10 lety

Dobrý den,
pokud chcete službu ukončit, je nutné zaslat písemnou výpověď (s podpisem majitelky služby) a smlouva bude ukončena dle platných Všeobecných obchodních podmínek.
Na vyše uvedeném vyjádření jsme nuceni trvat.

S pozdravem

Lenka Flašarová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.12.2014 19:17, před 10 lety


Jiřina Kučerová

Dobrý den.
Trvejte, já snad mám také nějaká práva....Smlouva nebyla uzavřena řádně ale podvodem a Vy Jste nedokázali opak. Nadále trvám na svém požadavku a budu veškeré peníze, které Vaše firma podvodným jednáním získala,chtít zpět...A jsem si jistá, že tohle dotáhnu do úspěšného konce a budu varovat ostatní aby si s Vaší šmejdskou firmou s podvodnými úmysly, nic nezačínali... Kučerová J.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2014 09:46, před 10 lety

V tomto případě je zjevné, že není možné dosáhnout dohody prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. V takovém případě jsme nuceni stížnost uzavřít.

Pokud spotřebitelka tvrdí, že při sjednání smlouvy bylo využito omylu, musela by tuto skutečnost prokázat. V neprospěch spotřebitelky svědčí, že služba byla využívána bez formálního namítnutí její neplatnosti. Dle § 49a zák. č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, je právní úkon neplatný, jestliže jej jednající osoba učinila v omylu, vycházejícím ze skutečnosti, jež je pro jeho uskutečnění rozhodující, a osoba, které byl právní úkon určen, tento omyl vyvolala nebo o něm musela vědět. Právní úkon je rovněž neplatný, jestliže omyl byl touto osobou vyvolán úmyslně. Právní úkon se považuje za platný, dokud se ten, kdo je takovým úkonem dotčen, neplatnosti právního úkonu nedovolá.

Soudní praxe vychází z toho, že úspěch určité osoby dovolat se v konkrétním případě neplatnosti právního úkonu pro rozhodující omyl předpokládá, že tato osoba předtím využila možnost ověřit si sama skutečnosti rozhodné pro učinění právního úkonu, tj. možnost se omylu vyvarovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.