Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
reklamace na letní sandále zn.Rieg 0843-14 cena 1454 Kč z důvodu trhání stélky u obou bot,zakoupené dne 24.05.2017. Boty jsem reklamovala dne 20.02.2018. 14.3.2018 mi v prodejně bylo sděleno, že reklamaci není vyhověno z důvodu, že boty jsou zančně propocené a z tohoto důvodu se trhá nstélka. Dopisem ze dne 14.3.2018 jsem se ohradila proti tomuto tvrzení, protože boty byly čisté. Na dopis jsem do dnešního dne nedostala odpověď. V tomto dopisu jsem také uvedla nestandartní postupnze strany prodejce, protože reklamační lístek byl bez začeníá prodejny a bez pořadového čísla. Díky tmu, že jsem si boty nevyzvedla jsem nedostala ani reklamační list se závěrem proč reklamace nebyla uznaná.Prodavačka se mnou sepsala další reklamační list, kde uvedla, že s reklamací nesouhlasím. 3.4.2018 mi bylo opět sděleno, že reklamace je zamítnuta z důvodu, že nelze boty opravit. Boty jsem ještě nepřevzala.
boty rieg 0843-14
požaduji opravit boty a nebo vátit peníze - odstoupit od smlouvy.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.